השבוע בעסקי הספורטהסכמי ייצוג לשמונה ספורטאים ישראלים ב-THE TEAM
השבוע בעסקי הספורט
הסכמי ייצוג לשמונה ספורטאים ישראלים ב-THE TEAM
וגם: שוק הימורי הספורט בניו יורק מגיע לשיא כבר בשנה הראשונה לפעילות; מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן מציגות את המחיר של המרדף אחר ליגת האלופות; ועיצוב מחדש לאצטדיון ארסנל
שיווק הספורט מעלה הילוך בישראל
סוכנות הספורט THE TEAM, העוסקת במתן שרותי תקשורת ויחסי ציבור בתחום הספורט, חתמה על הסכמי ייצוג אישיים עם שמונה ספורטאים. הבכיר מביניהם הוא האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט. את הסוכנות הקימו ברוריה ביגמן, אשת שיווק הספורט הישראלי ולשעבר חברה בוועד האולימפי בישראל; רון קפלן, בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי, ומי שהיה בעברו מתעמל אולימפי במשחקי ברצלונה 1992; גלית אמיגה סער, בעלים ומנכ"לית משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער; ויזם ההייטק קובי חדד.
פועלים נכון: מנצ'סטר סיטי הקבוצה הכי רווחית באירופה
חברת מחקר עסקי הספורט פוטבול בנצ'מרק של KPMG פירסמה את הדו"ח השנתי השלה הסוקר את הביצועים העסקיים והכלכליים של מועדוני הכדורגל הבכירים באירופה. היא מצאה שמנצ'סטר סיטי הוא המועדון המכניס ביותר לעונה שעברה עם הכנסות תפעוליות בשווי 731 מיליון יורו ורווח של 49 מיליון יורו. ממצאים בולטים נוספים מהדו"ח מציגים את אייאקס כמועדון שחווה את הגידול המשמעותי ביותר בהכנסות תפעוליות (51%) ואת פריז סן ז'רמן כמועדון שמכניס הכי הרבה מפעילות מסחרית (399 מליון יורו) לצד הוצאות שכר שחקנים הכי גבוהות (728 מיליון יורו). למרות נתונים אלה המועדון הפריזאי גם רשם הפסדים בשווי 369 מיליון יורו.
הימור מוצלח: העיר ניו יורק הכניסה 16 מיליארד דולר מהימורי ספורט
אם יש תעשיות שלא עוצרות בזמן עתות משבר וימים כלכליים קשים אלו הן תעשיות הספורט וההימורים. תחום הימורי הספורט בארה"ב בשנים האחרונות חווה רגולציה משוחררת יותר. בכל שנה מדינות נוספות מקבלות אישורים להפעיל הימורי ספורט אונליין. בשנת 2022 ניו יורק הצטרפה למסיבה ולא איכזבה עם שיא הכנסות בארה"ב של 16 מיליארד דולר. כיום, 36 מדינות מתירות הימורי ספורט בארה"ב.
מעצבים אליפות? ארסנל מוקירה את המסורת ומציגה עיצוב חדש לאצטדיון האמירויות
את אצטדיון האמירייטס של ארסנל עיטרו עד לאחרונה באנרים מיום הקמתו אי שם ב-2004. השבוע המועדון חנך עיצוב חדש ומעורר השראה בתיאום עם אוהדים, שחקנים, ושחקני עבר. הבאנרים משקפים את הקהילה הרחבה של אוהדי ארסנל מכל העולם ומספקים לראשונה ייצוג לקבוצה הנשים של המועדון. הבאנרים עוצבו בהשארת המוטו של המועדון Victoria Concordia Crescit ומציורים בסגנון ניאו-קלאסי מתקופת המהפכה הצרפתית (לא זאת של ארסן ונגר).
פיקסלוט ופליירמייקר הישראליות משתפות פעולה
חברת פיקסלוט המספקת שירותי וידאו על בסיס אינטליגנציה מלאכותית וחברת פליירמייקר המייצרת טכנולוגיה לבישה לניתור ביצוע שחקני כדורגל חוברות להקמת פלטפורמה משולבת שמספקת יכולות ניתוח ביצועים מתקדמות לשחקנים ומאמנים.