סגור

מההאצה הטכנולוגית בפורמולה 1 ועד כניסת ליגת ה-NBA לשוק האופנה: השבוע שהיה בעולם עסקי הספורט

וגם: בוועד האולימפי הבינ"ל מחפשים עצות, דיסני תעקוב אחר נבחרת הכדורגל נשים האוסטרלית ובונוס חדש ללוחמי ה-UFC

ההאצה הטכנולוגית בפורמולה 1 מתגברת, בוועד האולימפי הבינ"ל מחפשים עצות, ליגת ה-NBA נכנסת לשוק האופנה הפריזאי, דיסני תעקוב אחר נבחרת הכדורגל נשים האוסטרלית ובונוס חדש ללוחמי ה-UFC. זה היה השבוע שהיה בעולם עסקי הספורט.

כח חדש לפורמולה 1-שותפות חדשה עם Salesforce

פורמולה 1 הודיע על שותפות חדשה עם חברת Salesforce ל-5 שנים הבאות. מטרת השותפות היא לבצע מהפכה בדרכי ההתקשרות של ארגון עם אוהדי המירוצים ולהאיץ את פעולות הקיימות של הארגון. חברת Salesforce היא חברת ה-CRM המובילה בעולם ותביא את יכולותיה לשדרוג מערכת קשרי האוהדים הקיימת. ארגון הפורמולה 1 שם לעצמו מטרה להגיע ל-Net Zero בפליטות פחמן עד שנת 2030 ובאמצעות הטכנולוגיה של Salesforce הארגון יקבל תובנות חדשות לגבי טביעת הרגל הסביבתית שלו. מתחילת עונת המירוצים הנוכחית צירפו בפורמולה 1 כשותפים עסקיים חברות טכנולוגייות נוספות כמו Lenovo ו-TATA.

פירמת הייעוץ דלוייט מצטרפת לוועד האולימפי הבינ"ל

פירמת הייעוץ העסקי דלוייט מצטרפת לתוכנית TOP של הוועד האולימפי הבינ"ל במסגרת שותפות יחידה במינה. השותפות תתפרס לאורך 10 שנים ובמהלכן דלוייט תספק לוועד שירותי ייעוץ ניהולי ועסקי ותבצע הטמעה של אסטרטגיה דיגיטלית. בנוסף, השותפות תתמקד בנושאים חברתיים כמו קיימות, שוני, גיוון והכללה במקום העבודה ותמיכה בפיתוח קריירה שלאחר הספורט לאתלטים האולימפיים.
1 צפייה בגלריה
טלוויזיה ערוץ סטאר דיסני פלוס דיסני+ 1
טלוויזיה ערוץ סטאר דיסני פלוס דיסני+ 1
חברת דיסני וההתאחדות לכדורגל האוסטרלית הודיעו על יצירתה של סדרה דוקומנטרית שתעקוב אחר נבחרת הנשים בכדורגל ותתעד את ההתכוננות של הנבחרת לאירוח גביע העולם לנשים ב-2023 כחלק מטורניר משותף עם ניו זילנד.
(צילום: Disney)

נוסעים לקניות בפריז? תעצרו בחנות החדשה של ה-NBA

ליגת ה-NBA הודיעה על השקתה של חנות מרצ'נדייז רשמית בפריז יחד עם חברת Fanatics המתמחה בתחום מרצ'נדייז הספורט. החנות תיפתח בקיץ השנה ברובע הלטיני של העיר ותהיה לחנות השלישית של הליגה באירופה לה חנויות בלונדון ומילאנו. החנות תהיה בעלת שלוש קומות ותתפרס על שטח של מעל 300 מ"ר. ב-NBA רומזים שלא ייעצרו בפריז וישנם תוכניות להשקת חנויות בינ"ל נוספות.

דוקו דיסני-סדרה תיעודית חדשה על נבחרת הכדורגל נשים האוסטרלית

חברת דיסני וההתאחדות לכדורגל האוסטרלית הודיעו על יצירתה של סדרה דוקומנטרית שתעקוב אחר נבחרת הנשים בכדורגל ותתעד את ההתכוננות של הנבחרת לאירוח גביע העולם לנשים ב-2023 כחלק מטורניר משותף עם ניו זילנד. הסדרה תהיה בת שישה חלקים ותושק ב-2023 תחילה באופן מקומי ולאחר מכן ברמה עולמית. בעקבות כניסתה של דיסני+ כשירות סטרימינג בישראל גם אנחנו נוכל ליהנות מתוכן זה.

ה-UFC תשלם לראשונה ללוחמיה במטבעות קריפטו

אליפות ה-UFC יחד עם חברת Crypto.com תשלם לראשונה ללוחמי האליפות במטבעות קריפטו. לוחמים יזכו לבונוס חדש אשר מוחלט ע"י האוהדים שיצביעו בכל ערב לחימה ללוחמים הנבחרים. המקום ה-1 יזכה ב-30,000 דולר, המקום ה-2 ב-20,000 אלף דולר והמקום השלישי ב-10,000 דולר אשר יומרו לביטקוין. אמנם לא מדובר בסכום משנה חיים כאשר נכון למצב בשוק המקום ה-1 מקבל פחות מביטקוין אחד אך עדיין מדובר במגמה מתגברת בה ספורטאים מחפשים לגוון את מקורות ההכנסה שלהם.