חוזה ענק של 110 מיליארד דולר לשידורי ה-NFL
מדובר בחוזה ל-11 שנים, במסגרתו שירות אמזון פריים וידיאו ישדר את המשחקים של יום חמישי; NBC תמשיך לשדר את משחקי ראשון בלילה - שהם הנצפים ביותר
ליגת הפוטבול האמריקאית, ה-NFL, חתמה על חוזה ארוך טווח עם שותפות המדיה שלה לשידור ולהפצת משחקי הליגה, וזאת בשווי כולל של 110 מיליארד דולר, כך הודיע הארגון אתמול (ה').
- מאמזון ועד פייבר: הפרסומות הטובות ביותר של סופרבול 2021
- "חיים, חירות וביטקוין": שחקן הפוטבול הראשון שיקבל חצי מהמשכורת במטבע דיגיטלי
- 8 דברים שלמדתי כאנליסט בכיר של ה-NFL
ה-NFL חתמה על החוזה ל-11 שנים עם שותפותיה, שכוללות את CBS, ESPN, FOX, NBC ואמזון.
כחלק מהעסקה, אמזון פריים וידיאו תקבל זכויות בלעדיות לחבילת השידור של משחקי הפוטבול בליל חמישי ותשלם על כך 10 מיליארד דולר. CBS שבבעלות ויאקום תמשיך לשדר את משחקי יום ראשון אחר הצהריים בטלוויזיה במסגרת שירות הסטרימינג החדש שלה Paramount+. פוקס תמשיך לשדר את משחקי ראשון אחר הצהריים ו-NBC תמשיך להחזיק בזכויות למשחקי ראשון בלילה – שהם הנצפים ביותר בליגה. ESPN תשדר את משחקי שני בלילה וכן תמשיך לקחת חלק ברוטציית שידורי הסופר בול.
"משחקי ה-NFL הם השידורים החיים הנצפים ביותר בארה"ב, וחבילת ה-Thursday Night Football חסרת התקדים תעניק לעשרות מיליוני משתמשי פריים רשומים גישה בלעדית למשחקים", כך אמר מייק הופקינס, סגן נשיא בכיר של פריים וידיאו ואמזון סטודיוז, "אוהדי ה-NFL בכל המדינה יהנו מחווית צפיה מצוינת, ויקבלו גישה למבחר רחב של תוכן, כולל הפקות אמזון מקוריות, בפריים וידאו"