ריאל מדריד מתקשה למכור את זכויות השם של הסנטיאגו ברנבאו
כך לפי דיווח בספרד; הסיבה: חשש כי האוהדים יתעלמו מהשם החדש; המועדון הספרדי צירף מומחה לשיווק אמריקאי כדי שיסייע בנושא
11:0412.10.18
ריאל מדריד מתקשה למצוא חברה שתשלם חסות שם לאצטדיון הקבוצה, סנטיאגו ברנבאו - כך לפי דיווח באתר החדשות הספרדי, El Confidencial.
הסיבה לכך היא "השם האייקוני" של ההצאטדיון ההיסטורי. השותפות הפוטנציאליות שדיברו עם ריאל מדריד על הנושא חוששות כי האוהדים יתעלמו מהשם החדש.
אליאנץ ארנה של באיירן מינכן, וונדה מטרופוליטאנו של אתלטיקו מדריד ואמירייטס של ארסנל מצליחים לייצר ערך לחברות השותפות בזכות העובדה שמדובר באצטדיונים חדשים יחסית ולא מסורתיים כמו הסנטיאגו ברנבאו.
קראו עוד בכלכליסט:
- פלורנטינו פרס יבקש אישור מהסוסיוס של ריאל מדריד לקחת הלוואה של 575 מיליון יורו
- ריאל מדריד החדשה - האם הבלאנקוס שינו מטרות?
- ריאל מדריד: ראשונה באירופה, רק שנייה בעוצמת המותג
לפי El Confidencial, משקיעים פוטנציאלים הסבירו זאת לנשיא פלורנטינו פרס וגם לדייב הופקינסון, מומחה לשיווק אמריקאי שהגיע לריאל מדריד כדי לסייע במציאת שותף שם לאצטדיון שצפוי לעבור שיפוץ מאסיבי.
סנטיאגו ברנבאו
הופקינסון הצטרף לריאל מדריד ביוני האחרון ממייפל ליף ספורטס אנד אנטרטיימנג (MLSE). כסמנכ"ל המסחר של MLSE, הבעלים של טורונטו ראפטורס (NBA) וטורונטו מייפל ליפס (NHL), הוא השיג יותר מ-800 מיליון דולר קנדים ממכירת זכויות השם של אולם הכדורסל ואולם ההוקי ל-Scotiabank.
ריאל מדריד משחקת בסנטיאגו ברנבאו, שנקרא על שם הנשיא האגדי שלה, מאז 1947. המועדון מקווה שחלק גדול מהמימון לשיפוץ בשווי 500 מיליון יורו יגיע מנותן חסות שם. על פי הדיווחים, החברה שהיתה הכי קרובה לרכישת זכויות השם היתה Cepsa , חברת הנפט הספרדית - אך העסקה לא יצאה לפועל.