ויזה: כל אוהד הוציא באיצטדיוני המונדיאל 23 דולר בממוצע
ההוצאות - על שתייה, אוכל ומרצ'נדייז - לא כוללות כמובן את מחיר הכרטיס. הרוסים הוציאו בסך הכל 12 מיליון דולר בתוך האצטדיונים, האמריקאים 3 מיליון דולר והמקסיקנים 1.5 מיליון דולר
ויזה, שותפה רשמית של פיפ"א, פרסמה את נתוני ההוצאות של האוהדים בתוך האצטדיונים בזמן אליפות העולם ברוסיה (בין ה-14 ביוני ל-11 ביולי).
מחזיק כרטיס אשראי של ויזה הוציאו 1,408 רובלים (23 דולר) בממוצע למשחק בתוך האצטדיון לאורך הטורניר. המשתמשים הרוסים הוציא את הסכומים הגבוהים ביותר ומיד אחריהם האוהדים מארה"ב ומקסיקו. ההוצאה לא כוללת כרטיסים.
הרוסים הוציאו 12 מיליון דולר בתוך האצטדיונים, האמריקאים 3 מיליון דולר והמקסיקנים 1.5 מיליון דולר. הסינים, שלא שלחו נבחרת, הוציאו 1.1 מיליון דולר באצטדיונים ואחריהם הארגנטינאיים (700 אלף דולר) והפרוואנים (560 אלף דולר). את העשירייה המבזבזת סוגרים האנגלים (550 אלף דולר), הברזילאים (500 אלף דולר), הקולומביאנים (420 אלף דולר) והאוסטרלים (400 אלף דולר). ההוצאות היו על מרצ'נדייז ואוכל ושתיה.
לפי פיפ"א הלקוחות הגיעו מ-123 מדינות שונות כאשר המשחק הראשון היה המניב ביותר והמשחק בין רוסיה לספרד בשמינית הגמר היה השני הכי מניב.
באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה הוציאו את הסכום הגבוה ביותר - 8.6 מיליון דולר. האצטדיון בסנט פטרסבורג במקום השני (3.3 מיליון דולר). האצטדיון בסמארה במקום השלישי (2 מיליון דולר) והאצטדיון בסוצ'י (1.9 מיליון דולר) במקום הרביעי. את החמישייה הראשונה סוגר האצטדיון השני במוסקבה, אצטדיון ספרטק (1.8 מיליון דולר).
היו גם הוצאות משמעותיות ב"פאן פאסט" אירועים הסמוכים לאצטדיונים המארחים. 4 מיליון דולר בסמוך ללוז'ניקי. 615 אלף דולר בסנט פטרסבורג, 170 אלף דולר בקזאן, 141 אלף דולר בסמארה ו-136 אלף דולר בסוצ'י.
לפי ויזה כ-50% מההוצאות היו "ללא מגע" - כלומר ללא "העברת הכרטיס" אלא רק על סריקת הכרטיס שנשאר בידי הלקוח.