אמזון שברה את הדואפול של BT וסקיי על הפרמיירליג
אמזון רכשה את זכויות השידור ל-20 משחקי פרמיירליג בעונה למשך שלוש עונות מ-2019/20 אחרי שניצחה במכרז של שתי חבילות השידור האחרונות של הפרמיירליג
14:5507.06.18
אמזון רכשה את זכויות השידור ל-20 משחקי פרמיירליג בעונה למשך שלוש עונות מ-2019/20 אחרי שניצחה במכרז של שתי חבילות השידור האחרונות של הפרמיירליג.
ענקית השירות המקוון האמריקאית תשדר את כל המשחקים מהסיבוב הראשון של דצמבר באמצע השבוע ו-10 משחקים בבוקסינג דיי, יום אחרי חג המולד - כחלק מהסכם לשלוש העונות. ההסכם הוא לשידור בלעדי של המשחקים.
אמזון שילמה כ-100 מיליון ליש"ט על החבילות שידור.
מנצ'סטר יונייטד נגד צ'לסי צילום: איי אף פי
המשחקים ישדורו באמזון פריים בבריטניה (79 ליש"ט לשנה). ישראל לא תושפע מכך אך המשמעות הגדולה של הכניסה של אמזון לעולם זכויות השידור היא שחברות הטק הענקיות - גוגל, יוטיוב, פייסבוק, טוויטר ואמזון ישפיעו על המכרזים הבאים לזכויות שידור בבריטניה.
חברת BT רכשה את שאר המשחקים בחבילות הנוספות עבור סכום של כ-90 מיליון ליש"ט. היא תשדר 52 משחקים בעונה וסקיי 112 משחקים. סקיי שילמו 3.58 מיליארד ליש"ט, BT שילמה כ-385 מיליון ליש"ט ואמזון כ-100 מיליון ליש"ט.
הפרמיירליג כינתה את אמזון "שותף חדש ומרגש".
אמזון רכשה כבר זכויות שידור של אירועי ספורט - כולל משחקי NFL ומשחקי טניס.
הפרמיירליג תשדר 200 משחקים בעונה באנגליה - עלייה מ-168 בהסכם הנוכחי. ההסכם הבא יהיה שווה פחות מההסכם הנוכחי (5.14 מיליארד ליש"ט), עם זאת בפרמיירליג מצפים לעלייה ניכרת בהכנסות מזכויות שידור מחוץ לבריטניה.