מונדיאל 2018: שת"פ בין פוקס ספורטס, סנאפצ'ט וטוויטר
התוכן המשותף יהיה מיועד לקהל האמריקאי בעיקרו; לפי פוקס השותפות תהיה ראשונה מסוגה בטורניר בעל פרופיל תקשורתי כה גדול
15:1210.01.18
רשת פוקס ספורטס הודיעה אמש (ג') כי הם תקיים שותפות עם טוויטר וסנאפצ'ט כדי לשידור תוכן מהמונדיאל הקרוב ברוסיה. התוכן ייועד לקהל האמריקאי בעיקרו, ולפי פוקס, השותפות תהיה ראשונה מסוגה בטורניר בעל פרופיל תקשורתי כה גדול.
קראו עוד בכלכליסט:
- "ענקיות הטכנולוגיה הולכות להפוך לשחקניות רציניות בספורט"
- מי מממן את הציוצים נגד אירוח המונדיאל בקטאר?
- כתבת ESPN קראה להחרים מפרסמים שעובדים עם דאלאס קאובויז - והושעתה
צילום: אי פי איי
טוויטר תשדר תכנים השייכים לפוקס בארה"ב - כולל כל אחד מהשערים שיובקעו, קליפים מהמשחק, ראינות ומסיבות העיתונאים. פוקס גם תפיק תוכנית בת 30 דקות שתשודר בטוויטר כל יום במהלך המונדיאל מהכיכר האדומה במוסקבה. פוקס גם תפרסם תכני מונדיאל בסנאפצ'ט, כולל פרשנויות ושערים. סנאפצ'ט עצמה תפיק סיפורים עם תכנים מהמונדיאל - כולל צילומים של קהלים מרחבי העולם ושערים.
"מדובר בהזדמנות למנף את האירוע הגדול בעולם הספורט כדי לייצר שותפויות שיסייעו לטאלנטים שלנו ולצופים", אמרה המנהלת של פוקס ספורטס, אלכסיס ג'ינאס, "השותפויות הללו יהפכו ליותר ויותר נפוצות כי המטרה של הרשתות היא להגיע לקהל צעיר, שמקבל את החדשות והבידור שלו במדיה החברתית, בעיקר בסנאפצ'ט".
ל-NFL יש שותפות עם סנאפצ'ט וטוויטר. ESPN הוציא לאחרונה גרסת סנאפצ'ט לתוכנית הדגל שלה, SportsCenter ו-NBC תשדר את חלק מהמשחקים האולימפיים בחורף דרכה.