$
חסויות וזכויות שידור

מנצ'סטר יונייטד במגעים לחוזה ספונסרשיפ עם אפליקציית הדייטינג טינדר

מדובר בחוזה ספונסרשיפ בשווי 12 מיליון ליש"ט. לטינדר 50 מיליון משתמשים שעושים מיליארד "סוויפס" ביום ויש לה כבר הסכם עם הקבוצה האיטלקית נאפולי

שירות כלכליסט 14:0401.08.17
מנצ'סטר יונייטד מנהלת, לפי הדיווחים, מגעים על חוזה ספונסרשיפ עם אפליקציית הדייטינג טינדר. לפי הדיווח, החברה מעמק הסיליקון מעוניינת להפוך לספונסרית השרוולים של יונייטד, מדובר בהזדמנות שיווקית חדשה שנפתחה בפני קבוצות הפרמיירליג החל מהעונה המתקרבת.

 

9 קבוצות, ביניהן היריבות העיקריות של יונייטד, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, חתמו כבר על חוזי ספונסרשייפ לשרוולים, אך הסכומים נמוכים משמעותית מ-12 מיליון ליש"ט בשנה שטינדר ככל הנראה מציעה ליונייטד.

 

 

 

 

פול פוגבה במדי מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה במדי מנצ'סטר יונייטד קרדיט: טוויטר מנצ'סטר יונייטד

 

שטח הפרסום בשרוול השמאלי, כשלוגו הפרמיירליג יחלוש על השרוול הימני, מוערך על ידי התעשייה כעומד על 20% משווי חוזה הספונרשייפ לחולצות. כך שסכום של 12 מיליון ליש"ט שמציעה טינדר מתאים ל-50 מיליון ליש"ט בשנה ששברולט משלמת לקבוצה.

 

הטענה היא שהמגעים בין טינדר ויונייטד הם חלק מהמאמצים של אפליקציית הדייטינג, שיש לה 50 מיליון משתמשים שעושים מיליארד "סוויפס" ביום, להשיג דימוי יותר מיינסטרימי ולהגביר את החשיפה העולמית אליה.

 

השותפות הזו יכולה לפתוח דרכים חדשות לתקשר עם האוהדים. לטינדר כבר יש הסכם עם הקבוצה האיטלקית נאפולי, שכוללת אינטראקציה מיוחדת עם החלוץ הפולני ארקדיוש מיליק שפתח פרופיל באתר. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x