מנצ'סטר יונייטד במגעים לחוזה ספונסרשיפ עם אפליקציית הדייטינג טינדר
מדובר בחוזה ספונסרשיפ בשווי 12 מיליון ליש"ט. לטינדר 50 מיליון משתמשים שעושים מיליארד "סוויפס" ביום ויש לה כבר הסכם עם הקבוצה האיטלקית נאפולי
9 קבוצות, ביניהן היריבות העיקריות של יונייטד, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, חתמו כבר על חוזי ספונסרשייפ לשרוולים, אך הסכומים נמוכים משמעותית מ-12 מיליון ליש"ט בשנה שטינדר ככל הנראה מציעה ליונייטד.
- נאפולי חתמה על הסכם חסות עם טינדר ופתחה לחלוצה פרופיל
- בוגרי אקדמיית הנוער של מנצ'סטר יונייטד כבשו את הפריימרליג
- מכירת הבלם למנצ'סטר יונייטד, הצילה את הקבוצה בה גדל מפשיטת רגל
שטח הפרסום בשרוול השמאלי, כשלוגו הפרמיירליג יחלוש על השרוול הימני, מוערך על ידי התעשייה כעומד על 20% משווי חוזה הספונרשייפ לחולצות. כך שסכום של 12 מיליון ליש"ט שמציעה טינדר מתאים ל-50 מיליון ליש"ט בשנה ששברולט משלמת לקבוצה.
הטענה היא שהמגעים בין טינדר ויונייטד הם חלק מהמאמצים של אפליקציית הדייטינג, שיש לה 50 מיליון משתמשים שעושים מיליארד "סוויפס" ביום, להשיג דימוי יותר מיינסטרימי ולהגביר את החשיפה העולמית אליה.
השותפות הזו יכולה לפתוח דרכים חדשות לתקשר עם האוהדים. לטינדר כבר יש הסכם עם הקבוצה האיטלקית נאפולי, שכוללת אינטראקציה מיוחדת עם החלוץ הפולני ארקדיוש מיליק שפתח פרופיל באתר.