$
חסויות וזכויות שידור

אוהדי שאלקה ילבשו "חולצת רפליקה חכמה"

קבוצת הכדורגל הגרמנית חשפה חולצה שמשובץ בה שבב לביצוע תשלומים, ובכך היא הפכה לקבוצה הראשונה שאימצה בגד חכם

שירות כלכליסט 16:3721.05.17

קבוצת הכדורגל הגרמנית שאלקה חשפה חולצה שמשובץ בה שבב לביצוע תשלומים, ובכך היא הפכה לקבוצה הראשונה שאימצה בגד חכם.

 

 

 

החולצה החכמה של שאלקה החולצה החכמה של שאלקה צילום: אתר שאלקה

 

החולצה החדשה, שאותה ילבשו האוהדים החל מהעונה הבאה, היא חלק מהסכם הספונסרשיפ החדש של הקבוצה עם הסופרמרקט המקוון AllyouneedFresh. השבב יאפשר לאוהדים לשלם עבור פריטים בתוך האצטדיון ולקבל הנחה עבורם. לדוגמה, מי שרוצה לקנות שתייה או אוכל במחצית, החולצה תקל על המסע. עדיין לא ברור היכן ישובץ השבב, אם מתחת ללוגו או על השרוול, כך שזה עלול להתגלות כמעט מביך.עם זאת, השחקנים לא ילבשו חולצות עם שבב. לפי דוברת הקבוצה אניה קליין-ווילד, הסיבה לכך היא שהם "כמעט ולא הולכים לקיוסק במחצית כדי לקנות במהירות נקניקיית קארי או בירה".

 

הרעיון של ביגוד חכם אינו חדש. בכל שנה מושקים בדים חכמים יותר שאמורים להפוך את המדים לקלים או בולטים יותר לשחקנים על המגרש. כמו כן, במקרה הזה נראה שמדובר יותר בחדשנות טכנולוגית ולא בבד סופג זיעה, כך שאפשר להטיל ספק בפרקטיות שלו. אחרי הכול, נראה שהמהלך הזה נועד יותר ליצור נקודת מכירה מהנה מאשר לרצות אוהדים שדרשו את המאפיין הזה.בכל זאת, הוא מציג תחום עולה בביגוד החכם. סמסונג כבר השיקה חליפת NFC במולדתה קוריאה, וקרוב לוודאי שפרויקט פלטפורמת ג'אקארד תבחן בהמשך אפשרות של ביצוע תשלומים בצורה פשוטה יותר. עבור האוהדים של שאלקה, העתיד כבר כמעט כאן.

 

רומלו לוקאקו, אברטון. אברטון גם פרצו דרך חדשה במשחק האחרון של הליגה על ידי שידור תכנים מסנאפצ'ט במסכים הגדולים בגודיסון פארק באמצעות שימוש בטכנולוגיה שפיתחה חברת Tagboard, זו הפעם הראשונה בפרמיירליג רומלו לוקאקו, אברטון. אברטון גם פרצו דרך חדשה במשחק האחרון של הליגה על ידי שידור תכנים מסנאפצ'ט במסכים הגדולים בגודיסון פארק באמצעות שימוש בטכנולוגיה שפיתחה חברת Tagboard, זו הפעם הראשונה בפרמיירליג צילום: איי אף פי

 

אברטון עם חסות ענק חדשה וסנאפצ'אט באצטדיון

 

בתוך כך, קבוצת הפרמיירליג האנגלית אברטון חתמה על חוזה ספונסרשיפ חדש לחולצות עם חברת ההימורים המקוונים מאפריקה, ספורטפסה (SportPesa). החוזה לחמש שנים יוצא לדרך החל מהעונה הבא ועד לעונת 2021-22, ומעניק לחברה חשיפה בקדמת החולצה של המועדון מליברפול.

 

הפרטים הפיננסיים של החוזה לא נחשפו, אך באברטון אישרו כי הוא ה"יקר ביותר" בהיסטוריה של המועדון.

 

אברטון גם פרצה דרך חדשה במשחק האחרון של הליגה על ידי שידור תכנים מסנאפצ'ט במסכים הגדולים בגודיסון פארק באמצעות שימוש בטכנולוגיה שפיתחה חברת Tagboard, זו הפעם הראשונה בפרמיירליג.

 

במסגרת השותפות עם חברת Tagboard מסיאטל וסנאפצ'ט, הסטורי הרשמי של אברטון באפליקציה שימש להעברת תכנים למסך הענק.

 

החברה עשתה מהלכים דומים באצטדיונים גדולים ברחבי ארה"ב וכן בטוקיו דום עבור נבחרת הבייסבול הלאומית של יפן.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x