ההכנסות מפרסום ב"מרץ המשוגע" הסתכמו ב- 1.24 מיליארד דולר
טורניר הגמר של ליגת כדורסל המכללות מכניס יותר מהפלייאוף של ה-NBA והפלייאוף של הבייסבול
- משפחת בול משנה את הבסקטבול
- CBS ו-TBS ישלמו 8.8 מיליארד דולר על טורניר הכדורסל של ה-NCAA
- כדורסל המכללות מאבד צופים אבל עדיין פופלארי מענפי ספורט מקצוענים
על פי חברת המחקר קנטר מדיה, טורניר "מרץ המשוגע" (מרץ מדנס) הוביל להוצאות של 1.24 מיליארד דולר על פרסום ברשתות CBS וטרנר נטוורקס (TBS, TNT ו- truTV), עלייה של 4.7% לעומת 2015.
לפי קנטר, העליות הללו תואמות לממוצע של בין 2%-5% בשנה, וכוללות את העלייה השנתית בתעריפים.
בקנטר מדיה מדווחים עוד כי זה טורניר הפלייאוף השני המרוויח ביותר אחרי הפלייאוף של ה-NFL במונחים של הוצאות על פרסום, שעמדו על 1.32 מיליארד דולר.
הפלייאוף של ה-NBA הכניס 1.03 מיליארד דולר, הפלייאוף של הבייסבול 569 מיליון דולר ופוטבול המכללות (NCAA football bowl) הכניס 358 מיליון דולר.
ג'נרל מוטורס הייתה המפרסמת המובילה בטורניר של השנה שעברה לאחר שהוציאה 93 מיליון דולר. AT&T הייתה המפרסמת השנייה עם 80 מיליון דולר, קוקה קולה עם 47 מיליון דולר, קפיטל וון פיננשל עם 46 מיליון דולר, פולקסווגן עם 39 מיליון דולר, ברקשייר האת'וויי עם 38 מיליון דולר,
סאות'ווסט איירליינס עם 35 מיליון דולר, אנהאוזר בוש עם 31 מיליון דולר, ניסאן מוטורס עם 28 מיליון דולר ויוניליוור עם 27 מיליון דולר.