מניהול EA לניהול ליברפול: פיטר מור הוא המנכ"ל החדש של האדומים
מור, המשמש כיום כמנהל התחרות הראשי במפתחת משחקי המחשב EA, ייכנס לתפקיד החדש ביוני וידווח ישירות לבעלים, פנווי ספורטס גרופ
19:2401.03.17
קבוצת הכדורגל האנגלית ליברפול הכריזה כי פיטר מור יכהן כמנכ"ל החדש שלה.
קראו עוד בכלכליסט:
- ליברפול תבנה מגרש אימונים חדש בהשקעה של 50 מיליון ליש"ט
- ליברפול הוצעה לביל גייטס. הוא לא הגיב להצעה
- מנכ"ל ליברפול איאן אייר יעזוב את המועדון בסוף החודש
מור יחליף את איאן אייר, שמתוכנן לעבור למינכן 1860 מליגת המשנה הגרמנית. אייר עזב השבוע את ליברפול באופן רשמי לאחר 10 שנים במועדון.
מור, המשמש כיום כמנהל התחרות הראשי (chief competition officer) במפתחת משחקי המחשב EA, ייכנס לתפקיד החדש ביוני וידווח ישירות לבעלים, פנווי ספורטס גרופ.
מור יחליף את איאן אייר, שמתוכנן לעבור למינכן 1860 מליגת המשנה הגרמנית. אייר עזב השבוע את ליברפול באופן רשמי לאחר 10 שנים במועדון.
מור עבד ב-EA במשך עשר שנים, ולפני כן שימש כסמנכ"ל התפעול הראשי והנשיא של חטיבת הספורט של החברה. לפני שעבר ל-EA היה מור בעל תפקידים בכירים במיקרוסופט, סגה וריבוק.
ליברפול מסרה בהצהרה שהמינוי של מור משלים תכנית מעבר של 10 חודשים בקבוצה ומוסיף למבנה הניהולי הבכיר במועדון.
נשארים באנגליה:
קבוצות הפרמיירליג עשויות להרוויח עד 10 מיליון ליש"ט יותר מחוזי ספונסרשייפ, לנוכח האפשרות להוסיף ספונסרשייפ לשרוולי החולצות בעונה הבאה.
ספורטינג גרופ אינטרנשיונל (SGI) הגיעה להסכם עם 8 קבוצות בליגה הבכירה למכירת הזכויות לשרוולים לאותו הספונסר. המקום מוערך כשווה 20% משל הספונסר הראשי למדים, כך שמועדונים כמו מנצ'סטר יונייטד המרוויחה 47 מיליון ליש"ט בשנה מספונסרים החולצות שלה, שברולט יכולה להרוויח 10 מיליו ליש"ט נוספים הודות לשרוולים.
חוזי ספונסרשייפ לחולצות קבוצות הפרמיירליג עמדו על 226.5 מיליון ליש"ט לפני תחילת העונה הנוכחית. מיתוג הזרועות יכניס לכל אחת מהקבוצות 2.3 מיליו ליש"ט נוספים בממוצע.
"זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הפרמיירליג האנגלית שניתן למכור את השטח בשרוול, ונקווה שזו תהיה הפעם הראשונה שמותג אחד ייראה על חולצות של בין 8-10 קבוצות", אמר מנכ"ל SGI אדריאן רייט למירור.
עם זאת, יש שתי קבוצות לפחות שלא יוכלו להשתתף בהסכם בעונה הבאה, זאת מכיוון שההסכמים עם הספונסרים הראשיים אוסרים על הופעת מותג משני על החולצה.
הלוגו של הפרמיירליג יישאר עך השרוול השמאלי של הקבוצות, כך שהפרסום החדש יהיה בצד ימין.