טוויטר רכשה את הזכות לשדר משחקי NFL בימי חמישי
כניסה ראשונה של טוויטר לתחום השידורים החיים באינטרנט. הרשת החברתית תחתום על הסכם לשידור בסטרימינג של משחקי יום חמישי בליגת הפוטבול האמריקאי NFL
כניסה ראשונה של טוויטר לתחום השידורים החיים באינטרנט. הרשת החברתית תחתום על הסכם לשידור בסטרימינג של משחקי יום חמישי בליגת הפוטבול האמריקאי NFL.
- ג'ק דורסי מגלה שהוא "מוקסם" מגולדן סטייט וורייס
- טוויטר חתמה על הסכם "זכויות שידור" עם ה-NFL
- פייסבוק מעוניינת בזכויות שידור של ה-NFL
סוכנות הידיעות בלומברג ציטטה מקור שמעורה במכרז שהוציאה הנהלת הליגה, ושבו התמודדו גם ענקיות אינטרנט דוגמת יאהו, אמזון ופייסבוק. השידורים יסייעו לטוויטר למשוך קהל משתמשים חדש, וכן לבסס את תוכניתה לפתח את הפלטפורמה שלה כזירת תגובות בזמן אמת.
ה-NFL, מנגד, הוציאה למכרז את שידורי יום חמישי בפורמט סטרימינג כדי להגיע לקהל מתרחב והולך של משקי בית שלא מחוברים לרשתות הכבלים וצורכים את מרבית תכני הצפייה שלהם באמצעות האינטרנט.
"אנשים צופים ב-NFL עם טוויטר. עכשיו הם יוכלו לראות את המשחק בטוויטר", אמר מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי. רוג'ר גודל, קומישינר ה-NFL, הגיב לחדשות בטוויטר: "בסתיו הזה אוהדים יכולים לראות את משחקי יום חמישי בטוויטר", כתב גודל.
טוויטר תשדר 10 משחקים ואמנם לא יודעים כמה שילמה טויטר על הזכות לשדר בסטרימינג את המשחק אך הערכות הן שמדובר בכמה מיליונים טובים ששילמה כדי להדוף חברות אחרות שהיו מעוניינות בשידורים. לטוויטר היה הסכם עם ה-NFL בקשר להעלאת קליפים של הליגה ברשת.
בינואר, CBS ו-NBC חתמו על הסכם בשווי 450 מיליון דולר לשידורי משחקי יום חמישי - כ-45 מיליון דולר למשחק.