טורניר מכללות הכדורסל הוא מכרה זהב לערוצים האמריקאים
שני סופי שבוע של טורניר כדורסל המכללות של ה-NCAA הכניסו 755 מיליון דולר לרשתות המשדרות את המשחקים - כ-200 מיליון דולר יותר לעומת התקופה המקבילה אשתקד
22:4930.03.16
שני סופי שבוע של טורניר כדורסל המכללות של ה-NCAA הכניסו יותר מפרסום לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
קראו עוד בכלכליסט:
- מי היא קבוצת כדורסל המכללות השווה ביותר?
- מה שווי השוק של שחקני כדורסל המכללות בארה"ב?
- כדורסל מכללות: אוהד אחד יכול לזכות במיליון דולר
שחקני צפון קרולינה. פרסום ארצי בכל המשחקים צילום: איי אף פי
עבור חמש הרשתות – CBS, TNT, TBS, truTV ו-CBS ספורטס – הכניס הפרסום הארצי 755.8 מיליון דולר, זאת לעומת 551.4 מיליון דולר בשנה שעברה, כך לפי נתוני iSpot.tv.
בשנה הנוכחית, בסביבות 347 מותגים היו אחראיים ל-709 פרסומות ששודרו. חברת הטלקום AT&T מובילה בקרב המפרסמות עם סכום כולל של 43.5 מיליון דולר על פרסום ארצי, אחריה ה-NCAA עצמה עם הוצאות של 31.1 מיליון דולר, ביואיק עם 27.8 מיליון דולר, סאות'ווסט איירליינס עם 22.43 מיליון דולר וקפיטל ון עם 22.39 מיליון דולר.
בסוף השבוע השני של טורניר הכדורסל ההכנסה מפרסום ברמה הארצית עמדה על 343.7 מיליון דולר. AT&T הוציאו 20.5 מיליון דולר, ביואיק 16.1 מיליון דולר, NCAA 14 מיליון דולר, סאות'ווסט 10.6 מיליון דולר וקפיטל וון 9.3 מיליון דולר. בסך הכל, הפרסומות של 225 מותגים שודרו במשך 437 פעמים.
שיעורי הצפייה בטלוויזיה עבור כל 4 משחקי Elite Eight בסוף השבוע האחרון ירדו ב-25% לעומת הסיבוב המקביל בשנה שעברה.