$
חסויות וזכויות שידור

צ'לסי תקבל 30 מיליון ליש"ט על הסכם חסות משני

צ'לסי החתימה את יצרנית משקאות האנרגיה התאילנדית קארבאו (Carabao) כשותפה מסחרית חדשה וספונסרית מדי האימונים הרשמית הראשונה. החוזה הרב שנתי מוערך בשווי 30 מיליון ליש"ט

שירות כלכליסט 11:5201.12.15

צ'לסי החתימה את יצרנית משקאות האנרגיה התאילנדית קארבאו (Carabao) כשותפה מסחרית חדשה וספונסרית מדי האימונים הרשמית הראשונה. החוזה הרב שנתי מוערך בשווי 30 מיליון ליש"ט.

 

 

 

החוזה לשלוש עונות ייכנס לתוקף בקיץ 2016, ובמסגרתו הלוגו של החברה יתנוסס על מדי האימונים של השחקנים והצוות במשחקי ידידותית ובמשחקים רשמיים וכן במסיבות עיתונאים ובנסיעות.

 

דייגו קוסטה חלוץ צ'לסי דייגו קוסטה חלוץ צ'לסי צילום: רויטרס

 

לצ'לסי יש כבר ספונסרית תאילנדית הודות לשותפות שלה עם מותג הבירה Singha. הקבוצה ערכה גם במדינה כמה משחקי הכנה לקראת הליגה במסגרת היוזמה "פה כדי לשחק. פה כדי להישאר" ('Here to Play, Here to Stay') שמספקת אימונים לקבוצות חובבים מאז 2011. בשבוע שעבר הכריזה צ'לסי על תכנית ארוכת טווח חדשה שתושק בבית הספר הבינלאומי NIST בבנקוק.

 

"אנחנו נרגשים ליצור שותפות חדשה עם קארבאו. זוהי הפעם הראשונה שהמועדון מכניס שותפה חדשה כספונסרית מדי האימונים", אמר כריסטיאן פורסלו, המנהל הכללי של צ'לסי. "אנחנו בטוחים שהוספת קארבאו למשפחה שלנו של שותפות עולמיות, זאת במסגרת חוקי הפייר פליי הפיננסי, תגביר את התחרותיות שלנו על המגרש, ותרחיב את הפופולאריות שלנו בתאילנד, שם הקבוצה תמיד נהנתה מתמיכה רחבה. בתמורה, החשיפה העולמית שלנו תעזור לקארבאו להיכנס לשווקים חדשים ולהפוך לשם נרדף לצ'לסי".

 

בצ'לסי מעריכים כי יש להם 500 מיליון אוהדים ברחבי העולם, ו-70 מיליון עוקבים במדיה החברתית. המספרים האלה הם שאמורים לספק לקארבאו את החשיפה העולמית המבוקשת.

 

החברה הוקמה ב-2002 על ידי זמר הפולק התאילנדי אאד קארבאו. הלוגו שלה המציג גולגולת של בופאלו ולידה ציפור אדומה, נחשב לאחד הסמלים המסחריים המוכרים ביותר בתאילנד.

 

"בעשר השנים האחרונות הפכה צ'לסי לאחת הקבוצות הטובות ביותר בפרמיירליג", הגיב סאתיאן סתסיט, יו"ר ומנכ"ל קארבאו. "אנחנו מעוניינים להתרחב בשוק העולמי, ומצאנו שצ'לסי היא שותפה טובה לחשוף אותנו ברחבי העולם. אני מאמין שהשותפות בין צ'לסי לקארבאו תציג אותנו בפני העולם ותעזור לנו להפוך להיות מוכרים יותר מכפי שאנחנו כיום".

 

הסכם החסות הראשי של צ'לסי הוא עם חברת הצמיגים היפנית, יוקוהומה, והוא שווה כ-40 מיליון ליש"ט בשנה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x