אפקט השעון החכם? המותג Tissot יהפוך ליצרן הרשמי של ה-NBA
הסכם החסות הוא הגדול בהיסטוריה של החברה והראשון מסוגו עבור החברה עם ליגת ספורט אמריקאית. יצרני השעונים עומדים בפני תחרות גוברת מצד השעונים החכמים, ובראשם של אפל
על פי ההסכם, החברה תפתח מערכת שעונים חדשה עבור הליגה, ושם המותג יתנוסס על שעוני העצר בכל 29 המגרשים בהם מתקיימים משחקי הליגה. זהו הסכם החסות הראשון מסוגו עבור החברה עם ליגת ספורט בצפון אמריקה, והגדול ביותר בהיסטוריה של החברה.
- Pebble חושפת שעון עגול דק במיוחד
- חם מהתנור: גרמין Vivoactive - שעון חכם שנולד לספורטאים
- אסוס: אתם קונים את השעון של אפל? יצאתם מדעתכם
שותפויות הספורט האחרות של Tissot כוללות את אליפות האופנועים MotoGP, אליפות האופניים SBK ואליפות הסייף.
השותפות מגיעה בעוד ש- Tissot, מותג בינוני שבבעלות סווטש, ויצרניות שעונים נוספות עומדות בפני תחרות הולכת וגוברת מצד השעונים החכמים, בראשם השעון של אפל. משלוחי השעונים, המייצגים 10% מהיצוא של שוויץ, צפויים לרשום את הירידה השנתית הראשונה ביצוא מזה שש שנים.
דובר החברה סירב להגיב על השווי או האורך של העסקה.
במסגרת העסקה, Tissot תהפוך למותג השעונים הרשמי של מספר אירועים מרכזיים בליגה, ביניהם משחק האולסטארס והדראפט.
החוזה אמנם נכנס לתוקף כבר השבוע במהלך סדרת Global Games של ה-NBA, במהלכה שש קבוצות משחקות שבעה משחקים רגילים ומשחקי טרום עונה בשש מדינות, אך הליגה תתחיל להשתמש במערכת השעונים של החברה רק החל מעונת 2016-17.