$
חסויות וזכויות שידור

באיירן האריכה את חוזה החסות הראשי עם דויטשה טלקום

תקבל 50 מיליון יורו בשנה; מדובר על שדרוג משמעותי של הסכם חסות החולצה של הקבוצה עם ענקית התקשורת הגרמנית

שירות כלכליסט 21:2013.08.15

באיירן מינכן, שתחל מחר (ו') את קמפיין ההגנה על כתר הבונדסליגה שלה, האריכה את הסכם החסות הראשי שלה עם ענקית התקשורת הגרמנית, דויטשה טלקום.

 

החברה, שמעניקה חסות לענקית הבווארית מאז 2002, האריכה את ההסכם עד ל-2023. על פי הערכות, שווי ההסכם זינק בעשרות אחוזים ל-50 מיליון יורו בשנה. בהסכם הקודם, שהוארך ב-2009, באיירן קיבלה סכום של 25 מיליון יורו בשנה.

 

 

 צילום: איי אף פי

 

בחודשים האחרונים באיירן הצליחה להבטיח את ההמשכיות עם כל הספונסרים הראשיים של המועדון: דויטשה טלקום, אדידס (עד 2030) ואאודי (2025). "אנחנו עם נותני החסות לטווח הארוך, תמיד" אמר קרל היינץ רומינגה, יו"ר באיירן.

 

כחלק מהסכם החסות, דויטשה טלקום תרים רשת Wi-fi בחינם לכל האוהדים. "זה יותר מסתם חסות", אמרו בדויטשה טלקום, "זו שותפות".

 

 

 

אחרי החתימה על ההסכם החדש רק שני מועדונים מרוויחים יותר מבאיירן מינכן מחסות ראשית (חסות חולצה): מנצ'סטר יונייטד שמכניסה יותר מ-74 מיליון יורו בשנה מההסכם שלה עם שברולט, וצ'לסי, שמכניסה 56 מיליון יורו מהסכם החסות שלה עם יוקוהומה טיירס היפנית. ארסנל מכניסה 42 מיליון יורו מהסכם החסות שלה עם אמירייטס איירליינס בעוד שברצלונה מכניסה 30 מיליון יורו מהסכם החסות עם קטאר איירליינס וריאל מדריד 25 מיליון יורו מהסכם החסות עם אמירייטס איירליינס.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x