סוכנות IMG תסייע בשיווק היורוליג
ביורוליג מאמינים כי המומחיות של סוכנות הניהול תסייע להרחבת החשיפה של התחרויות במדינות נוספות; במסגרת החוזה תנהל IMG את זכויות שידור המשחקים בסטרימינג והספונסרשיפ בקטגוריית ההימורים
היורוליג בכדורסל חתמה על חוזה לארבע שנים עם IMG , במסגרתו סוכנות הניהול תייצג את זכויות שידור המשחקים בסטרימינג והספונסרשיפ בקטגוריית הקזינו וההימורים למסחור עולמי ומצרפי של תחרויות היורוליג והיורו קאפ.
- הפועל ירושלים: פשוט ידעו מה לעשות
- קובי בראיינט: הכדורסלנים האירופים מוכשרים יותר מהאמריקאים
- היורוליג מציגה: פייר פליי פיננסי
החוזה החדש מרחיב את החוזה הנוכחי בין שני הצדדים, שנגע לשירותי ייעוץ למען הרחבת החשיפה של התחרויות במספר מדינות.
מהיורוליג נמסר כי המומחיות של IMG בסקטור ההימורים היא שעזרה להחליט לחתום על החוזה ארוך הטווח, שימכור לראשונה בנפרד את זכויות הספונסרשיפ, הנתונים והשידורים החיים.
בעקבות ההסכם החדש תסיים חברת ההימורים המקוונים Bwin את תפקידה כספונסרית בקטגוריה הזו.
"זהו צעד חשוב קדימה בתחום מסחור הזכויות של הליגה, ולא יכולנו לקוות לשותפה טובה יותר מ-IMG", מסר ג'ורדי ברטומיו, נשיא ומנכ"ל היורוליג. "לאחר הצמיחה העקבית שחווינו ב-15 השנים האחרונות, היורוליג הוא כעת אחד האירעים האטרקטיביים ביותר בנוף הספורט האירופי, ואנחנו כליגה מנתחים באופן קבוע את הדרכים הטובות ביותר להגדיל את ההכנסות עבור הקבוצות".