שחקני מנצ'סטר יונייטד קיבלו הוראה: השתמשו רק ברכבי שברולט
השחקנים קיבלו במתנה מהחברה האמריקאית מכוניות במסגרת חוזה החסות בשווי 47 מיליון ליש"ט, אבל רובם העדיפו מכוניות יוקרה כמו פורשה ופרארי ולכן נדרשו לעבור למכוניות של שברולט
לרגל עשור להשתלטות של האחים גלייזר על מנצ'סטר יונייטד, פורסם כי הבעלים האמריקאים שללו את האפשרות למכור את זכויות השם לאולד טראפורד. במקביל, דווח כי שחקני הקבוצה נדרשו לנהוג במכוניות של שברולט, הספונסרית החדשה של הקבוצה.
המחלוקת סביב ההשתלטות שככה אמנם מעט לאורך השנים, אך החדשות שמשפחת גלייזר תכבד את המסורת של המועדון בכך ש"תוותר על הכנסה פוטנציאלית של 20 מיליון ליש"ט בשנה" ולא תמכור את זכויות השם לאצטדיון אולד טראפורד, עשויות לעזור לחסל את כל הספקות שעוד נותרו סביב הרכישה הממונפת.
חלק מהאוהדים אימצו בהתלהבות את הסיפור, שמציג את יונייטד באור חיובי לעומת היריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, שחתמה על הסכם זכויות על אתיחאד, שמכניס 35 מיליון ליש"ט בשנה, ולעומת ארסנל שהחוזה שלה עם אמירייטס איירליינס עומד על 30 מיליון ליש"ט בשנה.
בינתיים, ב"דיילי סטאר" פורסם כי כוכבי הקבוצה "קיבלו הוראה לנהוג במכוניות שקיבלו במתנה בעקבות החתימה על חוזה ספונסרשיפ בשווי 47 מיליון ליש"ט בשנה עם שברולט, לאחר שהמנהלים חששו שהם מתעלמים מצי מכוניות היוקרה".
"זה די מביך שהשחקנים מקבלים מכונית בחינם והם בוחרים לא להגיע איתה", אמר גורם במנצ'סטר יונייטד. "היו צריכים להגיד לשחקנים לעשות טובה ולהגיע עם המכוניות של שברולט מדי פעם. אבל עכשיו זו הוראה".
על פי מקורב במועדון, מרבית השחקנים סירבו לנהוג במכוניות הממומנות, ומעדיפים מכוניות מסוג פורשה, מרצדס, בנטלי, למבורגיני, פרארי וריינג' רובר.
כעת השחקנים קיבלו מגוון רכבי שברולט כדי שיוכלו להגיע במכונית ספורט כמו Corvette Stingray או קאמרו.
סיפור דומה הנוגע למכוניות השברולט פורסם בדיילי מייל באוקטובר האחרון, אז צוטט דובר מטעם שברולט כאומר שהשחקנים אינם מחויבים לנהוג במכוניות שחולקו, אלא מדובר ב"תכנית בהתנדבות".