פרננדו אלונסו הוא "הפרצוף הכי מוכר" של הפורמולה 1
לפי דירוג של חברת הייעוץ הגרמנית, רפוקום, המודד מודעות ותפיסה של מפורסמים, אלונסו מוביל על הברזילאי פליפה מאסה, סבסטיאן פטל הגרמני ולואיס המילטון הבריטי
15:2611.03.15
פרננדו אלונסו הוא המפרסם השווה ביותר מקרב נהגי הפורמולה 1, זו השנה השנייה ברציפות, כך עולה מסקר של חברת רפוקום.
קראו עוד בכלכליסט:
- פרננדו אלונסו שומר על פול פוזישן בטבלת השכר
- שלושת הנהגים המובילים של הפורמולה 1 מקבלים 78 מיליון דולר לשנה
- ללא הנחת סלב
פרננדו אלונסו. לפי הדירוג של חברת הייעוץ הגרמנית, המודד מודעות ותפיסה של מפורסמים, אלונסו מוביל על הברזילאי פליפה מאסה, סבסטיאן פטל הגרמני ולואיס המילטון הבריטי. צילום: אם סי טי
אלונסו (33) הספרדי, לא ישתתף במרוץ פתיחת העונה בשבוע הבא במלבורן, לאחר שספג זעזוע מוח בחודש שעבר בתאונה בנסיעת מבחן. לפי הדירוג של חברת הייעוץ הגרמנית, המודד מודעות ותפיסה של מפורסמים, אלונסו מוביל על הברזילאי פליפה מאסה, סבסטיאן פטל הגרמני ולואיס המילטון הבריטי.
נייג'ל גיץ', סגן נשיא ברפוקום לענייני ספורט מוטורי, אומר כי אלונסו מוכר על ידי 98% מהאנשים בספרד והוא פופולארי באמריקה הלטינית. לדבריו, השימוש שלו במדיה החברתית מחזק את מקור המשיכה שלו.
"הוא לא ישתתף במרוץ הראשון, אך אנשים בכל זאת ידברו עליו", אומר גיץ'.
הוא מוסיף כי הפרופיל הציבורי של אלונסו מהווה דחיפה שיווקית לקבוצת מקלרן, אליה עבר מפרארי בסוף העונה שעברה. הספונסריות של הקבוצה כוללות את אקסון מובייל וחברת הקפה האיטלקית מאסימו-זנטי-בווארג'.
למקלרן יש מקום נוסף לפרסום לוגו של חברות על המכוניות שלה, אך יו"ר הקבוצה רון דניס אמר בחודש שעבר כי היא אינה מתכוונת למכור "עבור סכומי כסף נמוכים". לאלונסו חוזי ספונסרשיפ אישיים עם מותג משקפי השמש אוקלי ומותג השעונים הספרדי Viceroy, כך לפי אתר האינטרנט שלו.