$
חסויות וזכויות שידור

סוני ואמירייטס איירליינס יפסיקו את החסות עם פיפ"א

פיפ"א מכניסה כ-500 מיליון דולר משתי נותנות החסות שעשויות להיות מוחלפות בסמסונג וקטאר איירווייז

שירות כלכליסט 13:2003.11.14

חברת התעופה אמירייטס לא מתכוונת בסוף השנה לחדש את חוזה הספונסרשיפ שלה עם פיפ"א, וחברת הטכנולוגיה היפנית, סוני עשויה לפרוש גם כן. בפיפ"א אישרו ביום ראשון את הדיווחים.

 

 

 

פיפ"א. קטאר תצטרף כספונסרית פיפ"א. קטאר תצטרף כספונסרית צילום: איי אף פי

 

מפיפ"א נמסר כי אמירייטס מדובאי עדכנה כבר בתחילת 2012 כי היא "מארגנת מחדש את ענייני הספונסרשיפ שלה", ובפיפ"א הדגישו כי הם "מכבדים זאת".

 

המגזין הגרמני דר שפיגל דיווח ביום ראשון על הפרישה המתוכננת של אמירייטס, ועל כך שגם סוני ככל הנראה לא מתכוונת לחדש את החוזה שלה לשמונה שנים, המסתיים ב-31 בדצמבר. מפיפ"א נמסר כי הם מנהלים "מגעים מתמשכים עם סוני".

 

אמירייטס וסוני נכללות בין 6 השותפות הרשמיות של פיפ"א, כלומר הן נחשבות בין הספונסריות הבכירות. לפי הדיווח בדר שפיגל, שווי העסקה של סוני עומד על 300 מיליון דולר, ושל אמירייטס על 200 מיליון דולר. שאר הספונסריות הבכירות כוללות את אדידס, קוקה קולה, ויזה והיונדאי – קיה.

 

באמירייטס ככל הנראה החליטו לסיים את השותפות בשל ההאשמות השחיתות שפגעו בדימוי של פיפ"א. עוד דווח בדר שפיגל כי קטאר איירווייז, חברת התעופה הלאומית של מארחת מונדיאל 2022, קטאר וסמסונג הדרום קוריאנית, הן המועמדות הבולטות להחליף את אמירייטס וסוני.

 

"מכיוון שהמגעים עדיין מתמשכים, איננו יכולים לספק מידע נוסף בנוגע לשותפות עתידיות בקטגוריה הזו", מסרו בפיפ"א בתגובה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x