ביקוש חסר תקדים לכרטיסי המשחקים של הקאבלירס מחייב את הקבוצה לקיים הגרלות
מחיר הכרטיסים של קליבלנד הוא הגבוה ביותר העונה בשוק המשני של כרטיסים למשחקי NBA. בשל הביקוש, במשרד הראשי של הקבוצה פיתחו שיטה להגרלת כרטיסים
קליבלנד קאבלירס בשלבי הכנה מתקדמים לקראת תחילת עונת ה-NBA. ביום שני בלילה גברה הקבוצה על שיקגו בולס בתוצאה 107-98, במשחק הכנה בקמפוס של אוניברסיטת אוהיו סטייט. זהו המשחק השני לפני אחרון לפני תחילת העונה עבור הקאבלירס.
הביקוש הגבוה הוא חסר תקדים בקליבלנד, עד כדי כך שבמשרד הראשי של הקבוצה פיתחו הגרלת כרטיסים חדשה שהם מקווים שתספק עוד כרטיסים זמינים לאוהדים שרוצים כרטיס למשחק בית אחד העונה בקוויקן לונס ארנה. התהליך נראה אמנם ארוך, אך הביקוש המוגבר לכרטיסים של הקאבלירס מאז חזר לקבוצה לברון ג'יימס, מחייב מציאת דרך חדשה להעניק לאוהדים הזדמנות שווה לצפות במשחקים העונה.
הגרלת הכרטיסים החודשית תיערך למשך חמישה ימים בשבוע המלא הראשון בכל חודש בעונה הרגילה. האוהדים שמעוניינים להשתתף בהגרלה יכולים להירשם באתר הקבוצה Cavs.com, ולפתוח חשבון להגרלה, שתעניק את האפשרות להירשם לכל הגרלה חודשית או רק לכמה חודשים נבחרים במהלך העונה הרגילה. מספיק טופס אחד וניתן יהיה לשנות את הבחירות לפני או אחרי כל הגרלה חודשית. בהגרלה החודשית ייבחרו זוכים בכל אחד מחמשת הימים שבהם היא תתקיים, והם יוכלו לבחור כרטיסים לאחד ממשחק הבית שיתקיימו בחודש הבא. לדוגמה, אם אוהד נבחר בהגרלה של נובמבר שתתקיים החל מה-3 בנובמבר, הוא יזכה בהזדמנות לצפות במשחק בדצמבר.
השיטה הזו מעניקה לאוהדים הזדמנות שווה לזכות בכרטיסים למשחק, ולא בוחרת את האוהד שמצליח להיכנס למחשב הכי מהר. תהליך ההגרלה גם ימנע מהכרטיסים להגיע לידיהם של סוכנויות כרטיסים. זו בשורה טובה עבור האוהדים שיעלו בהגרלה, שכן המחיר של הכרטיסים למשחקי הקאבלירס הוא היקר ביותר העונה בשוק המשני. לפי נתוני TiqIQ, המחיר הממוצע העונה לכרטיסים של הקבוצה בשוק המשני הוא 371.25 דולר. בעונה שעברה, המחיר הממוצע של הכרטיסים עמד על 68.17 דולר, ונחשב לאחד הנמוכים בליגה.
הקאבלירס הם הקבוצה האחרונה לצאת בהליך שאמור לגדוע את תופעת הספסרים מוקדם יותר השנה, הזמרת לורד נקטה בגישה דומה כדי למנוע מכירת כרטיסים למסע ההופעות שלה בצפון אמריקה בשוק המשני. זאת אמנם לא הגישה הפשוטה ביותר, אך היא בהחלט מהווה צעד בכיוון הנכון עבור תעשיית הבידור והמאבק התמידי שלה עם מכירה חוזרת של כרטיסים לחברות, ובמקביל מעניקה לאוהדים הזדמנות שווה להשיג כרטיסים מבוקשים.