פלקאו ודי מריה מתחילים להחזיר את ההשקעה?
רדאמל פלקאו ואנחל די מריה ממנצ'סטר יונייטד שלטו הקיץ במכירת החולצות בפרמיירליג. די מריה התגלה כשחקן הפופולארי ביותר באולד טראפורד, כש-20.6% מהמכירות היו של חולצות שכללו את שמו והמספר של השחקן הארגנטינאי
13:0828.09.14
רדאמל פלקאו ואנחל די מריה ממנצ'סטר יונייטד שלטו הקיץ במכירת החולצות בפרמיירליג. כך על פי חברת הלבשת הספורט, "קיטבאג".
קראו עוד בכלכליסט:
- מי שילמה יותר מדי על הרכש שלה?
- למנצ'סטר יונייטד יש את הסגל היקר ביותר בפרמיירליג
- ב-1995 אנחל די מריה היה שווה 35 כדורים. כיום הוא שווה 60 מיליון ליש"ט
די מריה (משמאל) ופלקאו. אחוזים ניכרים צילום: רויטרס
השחקן הקולומביאני שלובש את חולצה מספר 9 ביונייטד יצג 33% מכלל המכירות העולמיות בשבוע לאחר הגעתו בהשאלה ממונאקו. בהשוואה, די מריה ייצג 24% מהמכירות בשבוע הראשון, בעוד שאלכסיס סאנצ'ס מארסנל ומריו באלוטלי מליברפול הסתכמו ב-13%.
עם זאת, די מריה התגלה כשחקן הפופולארי ביותר באולד טראפורד, כש-20.6% מהמכירות היו של חולצות שכללו את שמו והמספר של השחקן הארגנטינאי.
ארסנל וצ'לסי נהנו גם כן מעלייה במכירות בזכות סאנצ'ס וססק פברגאס, שייצגו 36.4% ו-26.6% מהמכירות במועדונים שלהם, בהתאמה, כך לפי הנתונים של קמעונאית בגדי הספורט המקוונת קיטבאג.
סטיבן ג'רארד ממשיך להוביל בליברפול עם 23.7% מהמכירות, בעוד ש-33.7% מאוהדי מנצ'סטר סיטי בחרו בחולצה עם שמו ומספרו של סרחיו אגוארו.
"ברור כי הפרמיירליג האנגלית ממשיכה ללכוד את הדמיון של האוהדים ברחבי העולם", הגיב מנכ"ל קיטבאג אנדי אנסון.
"החתמות מרכזיות תמיד יעוררו התרגשות, ולאחר מונדיאל מבדר במיוחד בברזיל, ההתעניינות בהחלט גברה. שחקנים שהצטרפו לפרמיירליג, או כאלה שהם בעלי קשר חזק אליה, הם בביקוש גבוה בכל הקשור לחולצות רפליקה אישיות".