$
חסויות וזכויות שידור

מריה שראפובה תקבל חסות מפורשה

המותג, שנרכש בעיקר על ידי גברים, בחר בשחקנית הטניס מריה שראפובה לשמש כפנים של החברה בשלוש השנים הבאות

סוכנויות הידיעות 17:3823.04.13

יצרנית הרכב הגרמנית פורשה יצאה בהצהרה מפתיעה למדי: החסות הבינלאומית הראשונה שתעניק לדמות מעולם הספורט תהיה לאישה.

 

המותג, שנרכש בעיקר על ידי גברים, בחר בשחקנית הטניס מריה שראפובה לשמש כפנים של החברה בשלוש השנים הבאות. "הבחירה הזו אומרת לא מעט על יכולתה להישאר שנים בתודעה ועל כוח המותג שלה", מסר הסוכן שלה, מקס אייזנבוד. "העובדה שחברה כמו פורשה שהיא כל כך יוקרתית ודקדקנית מאפשרת לה להציג את המכוניות שלה, אומרת המון".

 

שראפובה נמצאת בשטוטגרט, שבה גם פועלת יצרנית הרכב, על מנת להגן על התואר שלה בתחרות הגרנד פרי של פורשה. בשנה שעברה היא זכתה במכונית פורשה 911 לבנה בעקבות הניצחון שלה בטורניר, ומשם היא המשיכה לזכייה באליפות צרפת הפתוחה. לפי מחקר של אתר הרכבים Edmunds.com עולה כי למעלה מ-88% מרוכשי דגם 911 הם גברים. "מריה היא הבחירה המושלמת", ציין מנכ"ל פורשה מתיאס מולר. "הפרופיל והכריזמה שלה הם התאמה מושלמת לפורשה".  

 

שראפובה. 20 מיליון דולר מחסויות שראפובה. 20 מיליון דולר מחסויות צילום: אם סי טי

 

שראפובה, המדורגת במקום ה-2 בדירוג שחקניות הטניס העולמי, מרוויחה בשנה כ-20 מיליון דולר מחסויות, הסכום הגבוה ביותר מקרב כל הספורטאיות. חלק ממקור המשיכה שלה נובע מכך שהיא פונה הן לגברים והן לנשים.

 

בנוסף לפורשה, חתומה שראפובה על חוזי ספונסרשיפ עם נייקי, קול האאן, טאג היואר וסמסונג. כמו כן היא הופכת לכוח משפיע בעולם הממתקים בזכות מותג שוגראפובה (Sugarpova) שלה שמוכר סוכריות גומי ומסטיקים. לדבריו של אייזנבוד, מאז אוגוסט החברה מכרה למעלה מ-1.5 מיליון אריזות ממתקים ברחבי העולם, כולל 30 אלף אריזות שנמכרו דרך האינטרנט בששת החודשים הראשונים לאחר הקמת החברה ומבלי לצאת בקמפיין פרסומי. הממתקים נמכרים כיום בארצות הברית, בבריטניה, באוסטרליה וביפן ובקרוב יתחילו להימכר גם בקנדה, בסין, בקוריאה, בפרו, בקולומביה ובאורוגוואי.

 

זהו חוזה המכוניות השני שמשיגה שראפובה. ב-2006 היא חתמה על חוזה עם לנד רובר, אך נפלה בין הכיסאות לאחר שפורד מכרה את המותג פחות משנתיים לאחר מכן.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x