נוריץ', קבוצה קטנה?
חברת הביטוח Aviva חתמה על הארכת הסכם חסות עם "הקנריות". את ההסכם החדש הציג הסופר/שחקן סטיבן פריי והערכות הן שלפחות 650 מיליון איש יהיו חשופים ללוגו של החברה על מדי הקבוצה בצהוב
נוריץ' סיטי האריכה את הסכם החסות הראשי שלה (חסות חולצה) עם חברת הביטוח Aviva. ההסכם החדש הוא לארבע שנים החל מיולי 2012 ויאריך את התקופה של Aviva כספונסרית ראשית של נוריץ' לשמונה שנים. על פי הערכות, ההסכם שווה כ-2 מיליון ליש"ט בשנה.
Aviva קיבלה בונוס כאשר
Aviva החליטה לחדש את החסות בעיקר בזכות החשיפה האדירה ללוגו שלה כאשר הוא על החולצה של "הקנריות". בחמש השנים האחרונות עלתה החשיפה הטלוויזיונית של הפרמיירליג ב-171% ברחבי העולם, כשכל משחק פרמיירליג מגיע ללפחות 650 מיליון בתים ב-211 מדינות.
"אנחנו עסק גלובאלי וקבוצה שנצפית על ידי מיליונים ברחבי העולם מדי שבוע היא נכס אדיר עבורנו", נמסר מנוריץ'.