$
חסויות וזכויות שידור

דו"ח: השם של רונלדו שווה יותר מזה של מסי

עפ"י מחקר של בית הספר לשיווק IPAM שווי המותג של רונלדו עומד על 40 מיליון יורו ושל מסי על 37 מיליון יורו. את רונלדו אוהבים יותר בפייסבוק, מחפשים יותר בגוגל וכותבים עליו יותר מאמרים מדעיים

סוכנויות הידיעות 14:0005.04.12

שווי המותג של כריסטיאנו רונלדו גדול יותר מזה של יריבו הגדול, ליאו מסי, כך עולה ממחקר של בית הספר לשיווק IPAM. עפ"י המחקר, שווי המותג של רונלדו עומד על 40 מיליון יורו ושל מסי על 37 מיליון יורו.

 

עוד נאמר במחקר, כי רונלדו הוא שחקן שניתן לשווק יותר בקלות ומתאים

יותר לפרסום מוצרים.

 

רונלדו הוא הכדורגלן הפופולארי ביותר באינטנרט. יש לו יותר מעריצי פייסבוק מאשר מסי (42 מיליון מול 34 מיליון) ומספר ספירת חיפושי האינטרנט בגוגל עליו עומדת על 139 מיליון – 80 מיליון יורו מאשר מסי. בנוסף, יש לו 8 מיליון עוקבים בטוויטר (למסי אין חשבון) ויותר מ-212,000 קליפים עליו ביוטיוב.

 

הפוטנצאל השיווק שלו בא לידי ביטוי בעוד מדדים. כגון, ב-205 ספרים שנמכרים באמזון מזכירים את שמו של רונלדו (שמו של מסי מוזכר רק ב-85) ושמו של הפורטוגלי מוזכר גם וב-2157 מאמרים מדעיים (מסי ב-1608 מאמרים מדעיים). במגזין פורבס, אגב, רונלדו נמצא במקום ה-43 כסלבריטאי העשיר ביותר. בעוד מסי במקום ה-62.

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x