ג'רמי לין - עכשיו הגלידה
בן אנד ג'ריס משווקים טעם על שם כוכב הניו יורק ניקס שהפך לתופעה
תופעת ג'רמי לין ממשיכה לעשות כותרות. במהלך סוף השבוע פרסמה יצרנית הגלידות האמריקאית בן אנד ג'ריס כי תשווק טעם חדש על שם התופעה Linsanity, המתייחסת לעלייה המהירה לגדולה של כוכב הניו יורק ניקס.
הגלידה - Lin-Sanity - מגיעה בטעם יוגורט וניל עם ליצ'י, דבש וחתיכות
ועוד מג'רמי לין. מי שיהיה הבעלים של המונח Linsanity (שגעון לין) יהיה לין עצמו. זאת מאחר שהגיש בקשה לרישום מסחרי. הוא הגיש את הבקשה ארבעה ימים לאחר שמייקל ינצ'ין צ'אנג, איש עסקים ממוצא סיני, הגיש את אותה הבקשה.
לפי פורבס, המותג "ג'רמי לין", שלפני חודש כלל לא היה קיים, שווה היום 14 מיליון דולר ועשוי להגיע ל-150 מיליון עד סוף השנה.