מלחמות הקפה עוזרות לווימבלדון
כחלק מהמאבק העיקש של Lavazza עם מותג הקפה המתחרה Nespresso חתמה החברה האיטלקית על הסכם חסות בשווי 1.1 מיליון ליש"ט עם ווימבלדון
מותג הקפה לוואצה (Lavazza) חתם על הסכם חסות עם טורניר ווימבלדון לשלוש שנים. ההסכם בשווי 1.1 מיליון ליש"ט יאפשר לחברת הקפה האיטלקית להגיש קפה באזור הטורניר ב-60 נקודות נפרדות, כולל 13 מסעדות ובתי קפה.
ב-Lavazza מתכננים להגיש יותר ממיליון כוסות קפה בטורניר
החסות היוקרתית היא רק חלק ממאבק על שוק הקפה בלונדון. Lavazza בתחרות נוקשה עם היריבה השייכת לנסטלה - Nespresso. בשנה שעברה קפצו ההכנסות של Nespresso ב-20% באנגליה והגיעו ל-3.17 מיליארד ליש"ט. בסך הכל ל-Lavazza בעלת הכנסות של 1 מיליארד ליש"ט בלונדון. שתי החברות מתחרות על השוק בבתי הקפה ובבתים פרטיים (מכירת מכונות וקפסולות לשימוש ביתי).
בעוד Nespresso משתמש בכוכבים הוליוודים כגון ג'ון מאלקוביץ' וג'ורג' קלוני כחלק מהאסטרטגיה השיווקית, ב-Lavazza טוענים כי "הקפה מדבר עבורנו" אבל ההסכם עם ווימבלדון מראה ש"הקפה האוהב באיטליה" מחפש להיות אהוב מאוד גם באנגליה.
מלבד זאת, החברה האיטלקית גם מאמנת צוות מיוחד של 600 עובדים שיעבדו ב-60 נקודות המכירה. החברה גם יכולה להשתמש בלוגו של ווימבלדון בקמפיינים השיווקים שלה.