$
ספורט עולמי

לא כולם הרוויחו מהמונדיאל בדרום אפריקה

חברת Match, שהיתה אחראית למכירת חבילות אירוח VIP במונדיאל 2010 בדרום אפריקה, פספסה את צפי המכירות שלה ב-50 מיליון דולר

בלומברג 13:4809.06.11

חברת Match, שהיתה אחראית למכירת חבילות אירוח VIP במונדיאל 2010 בדרום אפריקה, פספסה את צפי המכירות שלה ב-50 מיליון דולר. כך לפי בלומברג.

 

חברת Match שילמה לפיפ"א, המארגנת את המונדיאל, כ-120 מיליון דולר כדי למכור את חבילות האירוח של המונדיאל בסכום של 340 מיליון

דולר – אך לא הצליחה להשיג יותר מ-292 מיליון דולר. כך לפי אנריקה ביירום, אחד המשקיעים הגדולים ב-Match. ביירום לא חשף את ההפסדים המדויקים אבל ציין "הפסדנו בדרום אפריקה. זה היה שוק מאוד קשה למכור".

 

המונדיאל הבא יערך בברזיל ועל פי ההערכות Match תכניס 500 מיליון דולר. "יש לנו כבר 70% יותר מחויבות מצד חברות מאשר היה לנו ב-2010", אמר ביירום.

 

Match רכשה את זכויות האירוח ותאי ה-VIP עבור 120 מיליון דולר מפיפ"א. השותפה האמריקאית של Match" חברת SportsMark כבר התחייבה לרכוש חבילות בשווי 45 מיליון דולר – הרבה יותר מאשר רכשה בדרום אפריקה (ב-15 מיליון דולר).

 

עדיין בתעשיית המונדיאל: חברת האנרגיה הסולארית הסינית Yingli Green Energy (יינגלי סולאר) תעניק חסות בשווי 40 מיליון דולר למונדיאל. יינגלי העניקה חסות למונדיאל ב-2010.

 

פיפ"א כבר הסכימה על הסכמי חסות עם חברות ברזילאיות גדולות כגון Liberty Seguros, נאסקאו ובאנקו איטאו. 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x