לא כולם הרוויחו מהמונדיאל בדרום אפריקה
חברת Match, שהיתה אחראית למכירת חבילות אירוח VIP במונדיאל 2010 בדרום אפריקה, פספסה את צפי המכירות שלה ב-50 מיליון דולר
חברת Match, שהיתה אחראית למכירת חבילות אירוח VIP במונדיאל 2010 בדרום אפריקה, פספסה את צפי המכירות שלה ב-50 מיליון דולר. כך לפי בלומברג.
חברת Match שילמה לפיפ"א, המארגנת את המונדיאל, כ-120 מיליון דולר כדי למכור את חבילות האירוח של המונדיאל בסכום של 340 מיליון
המונדיאל הבא יערך בברזיל ועל פי ההערכות Match תכניס 500 מיליון דולר. "יש לנו כבר 70% יותר מחויבות מצד חברות מאשר היה לנו ב-2010", אמר ביירום.
Match רכשה את זכויות האירוח ותאי ה-VIP עבור 120 מיליון דולר מפיפ"א. השותפה האמריקאית של Match" חברת SportsMark כבר התחייבה לרכוש חבילות בשווי 45 מיליון דולר – הרבה יותר מאשר רכשה בדרום אפריקה (ב-15 מיליון דולר).
עדיין בתעשיית המונדיאל: חברת האנרגיה הסולארית הסינית Yingli Green Energy (יינגלי סולאר) תעניק חסות בשווי 40 מיליון דולר למונדיאל. יינגלי העניקה חסות למונדיאל ב-2010.
פיפ"א כבר הסכימה על הסכמי חסות עם חברות ברזילאיות גדולות כגון Liberty Seguros, נאסקאו ובאנקו איטאו.