מנצ'סטר יונייטד תכניס 100 מיליון ליש"ט מספונסרים
תהפוך לקבוצת הפרמיירליג הראשונה שחוצה את רף 100 מיליון הליש"ט בהכנסות מפרסום
מנצ'סטר יונייטד צפויה להציג הכנסות מסחריות הגבוהות יותר מ-100 מיליון ליש"ט בדו"חות הבאים שלה. היא תהיה קבוצת הפרמיירליג הראשונה שחוצה את רף 100 מיליון הליש"ט בהכנסות מפרסום וספונסרים.
הדו"חות של הרבעון הראשון הראו עלייה של 24 מיליון ליש"ט בהכנסות מסחריות
בעונה שעברה הכניסה מנצ'סטר יונייטד עלייה של 16% בהכנסות מסחריות ל-81 מיליון ליש"ט. חברת השליחויות DHL, היא החברה האחרונה שחתמה על הסכם חסות עם מנצ'סטר יונייטד שבמסגרתו תסייע לקבוצה לשלוח את מוצריה לאוהדים ברחבי העולם.
"ההכנסות שלנו גדלות מכל כיוון", אמר דיוויד גיל, מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד. "ההכנסות שלנו מפעילות מסחרית עלו ב-20%, אולי 30%. ההכנסות מימי משחק אחראיות ל-40% מכלל ההכנסות שלנו. יש תשוקה אדירה לעזור לאלכס פרגוסון להשאיר את המועדון ברמה הגבוהה ביותר".
מנצ'סטר יונייטד קיבלה לאחרונה הצעה מקטאר הולדינגס בשווי 1.6 מיליארד ליש"ט. המועדון לא יימכר בפחות מ-2 מיליארד ליש"ט, כך לפי הערכות.