כמה הרוויח ה-USPS מהספונסרשיפ ללאנס ארמסטרונג?
רשות הדואר האמריקאית השקיעה 32 מיליון דולר בחסות לרוכב האופניים, והרוויחה לפחות 132 מיליון דולר בחשיפה
לפי בדיקה שהזמין ה-USPS (שירותי הדואר של ארה"ב) הספונסרשיפ שהגוף העניק ללאנס ארמסטרונג, רוכב האופניים הענקית, היתה שווה לארגון פי 3 יותר ממה ששילמו. לפי מסמכים שהגיעו לידי סוכנות AP, רשות הדואר האמריקנית הרוויחה 132 מיליון דולר בחשיפה וערך מוסף בין השנים 2001 ל-2004,
32 מיליון דולר היו שווים בזמנו כ-60% מתקציב הפרסום של רשות הדואר האמריקאית. לפי המחקר, השווי של החסות עבור USPS ב-2001 עמד על 18.5 מיליון דולר והגיע לשיא של 34.6 מיליון דולר ב-2004.
לאנס ארמסטרונג זכה בשיא של 7 טור דה פראנס רצופים בין השנים 1999 ל-2005.
לפי הדו"ח, החשיפה של ארמסטרונג התגברה ב-2004 בגלל קמפיין "ליבסטרונג" של ארמסטרונג ומערכת היחסים המתוקשרת שלו עם הזמרת שריל קרואו.