היעד של אתלטיקו מדריד ל-2011: 60 אלף חברי מועדון
אתלטיקו מדריד אולי ויתרה על האליפות אבל מצאה מטרות אחרות לעמוד בהן
העובדה שעל האליפות בספרד מתחרות בפועל רק ברצלונה וריאל מדריד, משאירה את שאר הקבוצות עם ציפיות צנועות בהרבה. כך למשל, הצהירו השבוע באתלטיקו מדריד כי היעד המרכזי ב-2011 יהיה 60 אלף חברי מועדון. בעונת המשחקים הנוכחית יש ל"קולצ'ונרוס" ממדריד 48.500 אוהדים שבבעלותם מנוי
באתלטיקו, שם נאלצו לחזות בשנים האחרונות בעיקר בהצלחות של היריבה העירונית השנואה, יצאו לאחרונה בפרויקט שמיועד עבור אותם האוהדים שאין להם מנוי – מרביתם לא חיים בסביבות מדריד ולא יכולים להגיע באופן קבוע לאצטדיון הויסנטה קלדרון, אבל רוצים בכל זאת להיות מקושרים באופן קבוע עם האדומים-לבנים. בשביל אוהדים כאלה יצר המועדון מעין כרטיסיה חד-שנתית, שמחירה 40 יורו, ומקנה לבעליה כרטיס למשחק ליגה אחד בתוספת כל היתרונות שזוכים להם האוהדים בעלי המנוי: הנחות בחנות המזכרות ובמוזיאון של המועדון ואפשרות לרכישה מוקדמת של כרטיסים למשחקי הקבוצה.
בחודש שעבר עמד מספר האוהדים שרשומים כחברים, אך לא מחזיקים מנוי, על יותר מ-7,000, מה שמביא את המספר הכולל – יחד עם מנויים – ליותר מ-55 אלף. בשבועות האחרונים נמכרו כ-500 כרטיסיות מהפרויקט החדש, מה שמקרב את הקבוצה ליעד של 60 אלף. אגב, באצטדיון הביתי של הקבוצה יש כמעט 55 אלף מושבים.
באתלטיקו מדריד מייחסים את ההצלחה במכירות למה שהם מכנים "מסע האליפות הכפולה". מדובר באוטובוס שנוסע בשבועות האחרונים ברחבי ספרד ומציג תמונות מהזכייה הכפולה של הקבוצה בשנה האחרונה – בליגה האירופית ובסופר קאפ - כמו גם מההיסטוריה של המועדון.
לבסוף, אתלטיקו הוציאה השבוע למכירה את המנויים עבור המחצית השנייה של העונה ומכרה עד כה 420 מנויים. העונה הטובה יחסית שנותנת הקבוצה (מקום 6 וסיכוי טוב להגיע לליגת האלופות), והעובדה שכמה קבוצות צמרת – בהן ריאל מדריד, ולנסיה וסביליה – יתארחו בויסנטה קלדרון במחצית השנייה של העונה, הן שעומדות מאחורי נתוני המכירה החיוביים.