מנצ'סטר יונייטד לא עמדה בצפי מכירת המנויים
הקבוצה צפתה מכירת 54 אלף מנויים אך לא הצליחה למכור יותר מ-52 אלף. הסיבה העיקרית: חרם של עמותת אוהדי מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד לא הגשימה את מטרותיה במכירת הכרטיסים שלה העונה. כך אישר דיוויד גיל, מנכ"ל המועדון. גיל מתעקש שהמצב "עדיין די טוב" ביחס למצב הכלכלי בבריטניה. לדבריו נמכרו 51,800 מנויים – פחות מהצפי שעמד על 54 אלף.
מכירת המנויים התנהלה על רקע קמפיין של עמותת
"מכרנו יותר כרטיסים מאשר כל מועדון אחר – המנויים שלנו יכולים למלא כמעט כל אצטדיון בליגה. העובדות מראות שהמועדון במצב פיננסי טוב. מכירת המנויים קצת מדשדשות, אבל מכרנו את כל הכרטיסים למשחקים נגד ווסטהאם וניוקאסל. אנחנו לא שאננים ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד כדי שהאצטדיון יהיה מלא בכל משחק – נעשה זאת באמצעות כדורגל טוב, אטרקטיבי, מרגש – מה שמביא את האוהדים", אמר גיל.