אדידס מאמינה ב-MLS
הסכם החסות הגדול ביותר של הליגה גדל אף יותר - מ-150 מיליון דולר ל-200 מיליון דולר
למרות שנותרו עוד 4 שנים לחוזה בן 10 השנים בין אדידס לליגת הכדורגל של צפון אמריקה (MLS) החברה הגרמנית החליטה לפתוח ולהאריך את חוזה החסות הגדול בהיסטוריה של הליגה הצעירה עד 2018.
אדידס ו-MLS חתמו על הסכם חסות לבוש ראשי (לכל קבוצות הליגה + כדור ופרסום) לפני שש
ההסכם, שיכניס ל-MLS כ-25 מיליון דולר בשנה, מייצג עלייה של 66% מההסכם הקודם. אדידס, כחלק מההסכם, תמשיך לספק ציוד לאקדמיות הכדורגל של מועדוני ה-MLS.
"השותפות שלנו תייצר הזדמנויות לדר הבא של הכדורגלנים בארצות הברית", אמר פטריק נילסון, נשיא אדידס צפון אמריקה.
ה-MLS הצליחה מאז 2005 להגדיל את מספר הצופים במגרשים ברחבי ארה"ב ב-24% ל-3.6 מיליון. מכירות מרצ'נדייז של הליגה, לפי "ספורטס ביזנס ג'ורנל", עלו מאז 2005 ב-600% בשנה ל-300 מיליון דולר.