רשמי: AIG תיתן חסות ראשית לנבחרת ישראל
חברת הביטוח תחליף את הייסנס והסמל שלה יופיע על חולצות השחקנים החל ממוקדמות יורו 2012. היקף העסקה עומד על כ-3 מיליון שקל
AIG ישראל, חברה לביטוח בע"מ חתמה על חוזה מפרסם ראשי לנבחרת ישראל עם ספורטפייב והתאחדות הכדורגל.
במסגרת ההסכם יופיע לוגו החברה על חולצות האימון של הנבחרת החל מקמפיין מוקדמות יורו 2012 וכן בשטחי פרסום באצטדיון רמת גן במשחקי הבית של הנבחרת.
AIG תשקיע
חברת הייסנס, הספונסר הראשי של הנבחרת, שילמה בסביבות המיליון שקל - כך שמדובר בעלייה משמעותית בהכנסות מספונסרשיפ עבור ספורטפייב והתאחדות הכדורגל בישראל.
ספורטפייב אמורה לסגור בימים הקרוב ספונסר גולד (כ-700 אלף שקל) נוסף והיא נמצאת במשא מתקדם עם בנק לאומי על "שותפות פלטיניום" (כ-2 מיליון שקל).
"אנו גאים להיות המפרסם הראשי של נבחרת ישראל, המותג הכי ישראלי שקיים, המאגד ומחבר אליו את כל שכבות האוכלוסייה וכלל אוהדי הקבוצות השונות בארץ", אמר אורי קליין, סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG ישראל.
"האסטרטגיה השיווקית שלנו שמה דגש על חיבור של AIG כמותג חזק ומוביל בשוק המקומי, לישראליות, באמצעות מגוון פעילויות שונות. הענקת מעמד מפרסם ראשי מהווה נדבך חשוב במהלך זה. כל הצלחה של נבחרת ישראל מהווה גאווה לאומית לכולנו, ובשם כל עובדי AIG ישראל אני שולח לנבחרת איחולים לקראת הקמפיין הקרוב", אמר קליין.
כעת יתעסקו בהתאחדות בעיקר במכרז על זכויות השידור של נבחרת ישראל בזמן הקרוב. מדובר ב-5 המשחקים במוקדמות יורו 2012 שייערכו באצטדיון רמת-גן החל מ-2 בספטמבר, במכרז שמיועד לגופי השידור הישראליים. מחיר הסף שדורשת ההתאחדות עומד על 3.5 מיליון שקל. ערוץ 1 וערוץ 10 מעוניינים בשידורי הנבחרת.