החסות של האמירייטס למונדיאל שווה 3 מיליארד דולר?
חברת התעופה מאיחוד האמירויות טוענת כי הסכם החסות שלה עם פיפ"א שווה כל סנט ואף יותר
ששת הספונסרים המרכזיים של פיפ"א ומונדיאל 2010 משלמים כ-100 מיליון דולר עבור התענוג, ולפי ראשי חברת התעופה "אמירייטס איירליינס" החשיפה שווה כל סנט שהושקע בחסות.
"המטרה שלנו בספונסרשיפ היא לעלות את החשיפה ולשפר את העמדה של המותג שלנו כמותג בינלאומי", אמר בוטרוס
ההסכם מאפשר לאמירייטס להיות מזוהה עם המונדיאל של פיפ"א אבל גם עם הארגון במשך ארבע שנים. החברה הוציאה עוד 100 מיליון דולר על פרסום הקשור במונדיאל.
"להשיג את אותו פרסום וחשיפה און ליין שקיבלנו מהמונדיאל יעלה לנו 3 מיליארד דולר. לכן, כשאנחנו בוחנים את הספונסרשיפ – זה הסכם מצויין עבורנו".
אמירייטס חתמה על הסכם עם פיפ"א כבר לקראת מונדיאל 2006. מאז האריכה את החסות עד סוף מונדיאל 2014 לפחות. מר בוטרוס כן מודע ל"גרילה מרקטינג" המצויינים של נייקי וחברות אחרות, אבל ציין ש"האמירייטס" מתרכזים בעיקר במיתוג החברה והגברת החשיפה אליו.
אמירייטס משקיעה כ-2.4% מהכנסותיה בשיווק, ספונסרשיפ ופרסום. ו-1% - כ-110 מיליון דולר בשנה, על ספונסרשיפ בלבד.