אנגליה: הנבחרת מאכזבת, אבל האוהדים עדיין מחפשים טיסות למונדיאל
בימים האחרונים נרשם זינוק במספר מילות החיפוש לגבי חברת התעופה הדרום אפריקאית; המשחק מול אלג'יריה זכה לרייטינג של 70%
נבחרת אנגליה ממשיכה לאכזב, ואתמול סיימה את משחקה השני במונדיאל, מול אלג'יריה, בתיקו אפס - תוצאה שהפכה את עתידה בטורניר למעורפל. אנגליה תצטרך לנצח את המשחק האחרון בשלב הבתים נגד סלובניה כדי לעלות לשמינית הגמר.
עם זאת בינתיים, נראה שהמונדיאל מצליח למשוך בבריטניה
ומה מחפשים האנגלים באינטרנט מאז תחילת המשחקים בדרום אפריקה? בעיקר טיסות למונדיאל והרבה בירה.
לפי מנהל חברת Experian hitwise, שמתמחה באיסוף מידע ברשת, מספר מילות החיפוש לגבי חברת התעופה south African airlines גבוה בימים האחרונים ב-129% לעומת התקופה שלפני המונדיאל. עובדה זו מעידה כנראה על בריטים רבים שמחפשים טיסות של הרגע האחרון למונדיאל.
הזינוק השני בגודלו - 75% - נרשם במספר המחפשים את מותג הבירה הייניקן, אחת הספונסריות של נבחרת הולנד. אחריה ברשימת החיפושים המבוקשים: קרלסברג (ספונסרית של נבחרת אנגליה), קורונה (ספונסרית של נבחרת מקסיקו) ובאדוויזר (ספונסרית של נבחרת ארצות הברית ושל המשחקים עצמם).
בחברת איסוף המידע מסבירים שסוף השבוע הקודם, שכלל שורה של משחקים ובראשם המשחק בין אנגליה לארה"ב, נתן דחיפה אמיתית למוצרי המזון והשתייה. "התזמון של משחקי הפתיחה השפיע על מסעות הפרסום והשיווק", ציינו בחברה. בשבוע האחרון אחד מכל 144 חיפושים באינטרנט היה קשור לגביע העולמי.