$
עסקי ספורט

45% מהאוהדי הפורמולה 1 מצטערים ששומאכר חזר לסבב

ושומאכר הוא לא היחיד שמתקשה למשוך ספונסרשיפ לסבב. "יותר קל למצוא בתולה בת חמישים מאשר ספונסר לפורמולה 1", התבטא בחריפות סוכנו של שומאכר

ניצן פלד 15:1510.05.10
הקאמבק של מיכאל שומאכר ממשיך לגרור תגובות שליליות. אחרי שלאחרונה פורסם בגרמניה סקר לפיו 45% מהנשאלים מצטערים ששומאכר חזר לפורמולה 1, עכשיו מגיעה העקיצה מצידו של ווילי וובר, מנהלו העסקי של הנהג האגדי שאמר כי "יש תחושה שהמותג של שומאכר התעייף כבר". 

 

הדברים
מתפרסמים היום (ב'), למרות שאתמול השיג שומאכר את המקום הטוב ביותר שלו מאז הקאמבק כשסיים רביעי בגראנד פרי של ברצלונה. "המכירות הן לא איפה שרצינו שהן יהיו. אנשים חושבים לעצמם 'אלוהים, איפה שומאכר נוהג?'. הם פשוט מכירים אותו רק כמנצח". אמר וובר.

 

ושומאכר הוא לא היחיד שמתקשה למשוך עסקים לסבב. "יותר קל למצוא בתולה בת חמישים מאשר ספונסר לפורמולה 1", התבטא בחריפות סוכנו.

 

דידייה מאריטון, דמות ניהולית בחברת הצמיגים מישלין, כשדיבר עם עיתונאים של רויטרס. אמר כי החברה בודקת ברצינות אפשרות לשוב ולספק צמיגים לסבב, בו השתתפה בין 2001 ל-2006, אבל תעשה זאת רק אם לא תהיה הספקית היחידה.

 

זאת לאחר שבריג'סטון, שמלבישה את גלגלי הפורמולה 1 מזה 14 שנה ובאופן בלעדי מאז 2007, הודיעה כי תעזוב בתום העונה הנוכחית. הקושי במשיכת ספקים נוספים מעמיד בסכנה גם את חזרתה של מישלין.  

 

"אנחנו מנהלים שיחות עם ה-FIA ועם גופים אחרים הקשורים לניהול הפורמולה 1", אמר מאריטון, "ואמרנו להם כבר שניכנס רק אם יהיו ספקים נוספים".

 

 אגב, בביקורו בישראל בחודש שעבר התייחס לעניין ז'אן טוד, נשיא ה-FIA, ואמר כי הוא לא מודאג וש"לפורמולה 1 תמיד יהיו צמיגים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x