45% מהאוהדי הפורמולה 1 מצטערים ששומאכר חזר לסבב
ושומאכר הוא לא היחיד שמתקשה למשוך ספונסרשיפ לסבב. "יותר קל למצוא בתולה בת חמישים מאשר ספונסר לפורמולה 1", התבטא בחריפות סוכנו של שומאכר
הדברים
ושומאכר הוא לא היחיד שמתקשה למשוך עסקים לסבב. "יותר קל למצוא בתולה בת חמישים מאשר ספונסר לפורמולה 1", התבטא בחריפות סוכנו.
דידייה מאריטון, דמות ניהולית בחברת הצמיגים מישלין, כשדיבר עם עיתונאים של רויטרס. אמר כי החברה בודקת ברצינות אפשרות לשוב ולספק צמיגים לסבב, בו השתתפה בין 2001 ל-2006, אבל תעשה זאת רק אם לא תהיה הספקית היחידה.
זאת לאחר שבריג'סטון, שמלבישה את גלגלי הפורמולה 1 מזה 14 שנה ובאופן בלעדי מאז 2007, הודיעה כי תעזוב בתום העונה הנוכחית. הקושי במשיכת ספקים נוספים מעמיד בסכנה גם את חזרתה של מישלין.
"אנחנו מנהלים שיחות עם ה-FIA ועם גופים אחרים הקשורים לניהול הפורמולה 1", אמר מאריטון, "ואמרנו להם כבר שניכנס רק אם יהיו ספקים נוספים".
אגב, בביקורו בישראל בחודש שעבר התייחס לעניין ז'אן טוד, נשיא ה-FIA, ואמר כי הוא לא מודאג וש"לפורמולה 1 תמיד יהיו צמיגים".