כשל שיווקי: הספונסריות של המונדיאל לא מצליחות לקשר עצמן לאירוע באינטרנט
מחקר: מותגים כמו קוקה קולה, סוני ואדידס שילמו מיליונים כדי לקשר את שמם עם הטורניר שמארגנת פיפ"א בדרום אפריקה בקיץ הקרוב, אך הן אינן מצליחות לנצל זאת באינטרנט
נותני החסות למונדיאל אינם מצליחים לקשר באינטרנט בין המותגים שלהם לכדורגל, כך עולה ממחקר חדש. לפי המחקר, מותגים כגון קוקה קולה, סוני ואדידס שילמו מיליונים כדי לקשר את שמם עם הטורניר שמארגנת פיפ"א בדרום אפריקה בקיץ הקרוב, אך הן אינן מצליחות לנצל זאת באינטרנט.
הדו"ח,
החברות שנבדקו על ידי תמר כללו את אדידס, יונדאי, קוקה קולה חברת התעופה אמירייטס וסוני. המחקר הצביע על כך כי הן אינן מצליחות להשתמש במונחים בלעדיים לפיפ"א באינטרנט.
ניל ג'קסון, מנהל אסטרטגיית החיפוש בתמר, מסביר: "לכל החברות הללו יש פוטנציאל להשתמש באופן חופשי בטרמינולוגיה הרשומה של פיפ"א למונדיאל. היקפי התנועה סביב המונחים הללו הם עצומים, ואף יגדלו בעתיד".
עם זאת, כשגולשי האינטרנט מחפשים אחר מידע לגבי המונדיאל שמות המותגים לא מופיעים בראש רשימת הממצאים, ותוצאות של היונדאי, סוני וקוקה קולה המקושרות לאירוע לא קיימות כרגע.