התנצלותו של וודס לא הצליחה לשנות את דעת הקהל
טייגר וודס, שבעבר דורג במקום השישי ברשימה הדמויות הפופולאריות בארה"ב, צלל למקום ה-147
התנצלותו הטלוויזיונית של טייגר וודס על הבגידות שלו באשתו מה-19 בפברואר לא הצליחה להציל את המוניטין המדרדר שלו בקרב הציבור האמריקאי, כך עולה מסקר שערכה חטיבה של אומניקום.
דיווי בראון אינטרטיינמנט (DBI) מצאה שהדימוי של שחקן הגולף בן ה-34 כמפרסם של חברות צנח לשפל
חברות פרסום משתמשות בסקרים מסוג זה על מנת למדוד את יכולתם של מפורסמים להשפיע על הצרכנים. שמונה סקרים נערכו מאז תאונת הדרכים של וודס ב-27 בנובמבר, שהובילה להתפוצצות שערוריית הבגידות שלו, ומעמדו של וודס מידרדר בהתמדה.
"חברות צריכות להחליט אם הנזק יקרין גם על המותגים שלהן", אומר ריק בורטון, פרופסור לניהול עסקי ספורט באוניברסיטת סירקיוז. "ההחלטה נובעת בחלקה ממחקר ובחלקה מתוך ניסיון לשקף את ערכי המנהלים הבכירים".
חברת גייטורייד, חטיבה של ענקית המשקאות הקלים פפסיקו, הצטרפה לשורת החברות שוויתרו על שורותיו של וודס בפברואר. ג'ניפר שמיט, דוברת של גייטורייד, לא הסכימה לדון בסיבת הפיטורים.
מנגד מתעקש דוברו של וודס, גלן גרינספן, שהתנצלותו של וודס סייעה למצבו. "די ברור שהציבור הקשיב לטייגר, וקיבל את דבריו בראש פתוח. המשרד שלנו זכה לתמיכה גורפת בדמות מכתבים, דוא"ל ושיחות".
גרינספן אף ציין סקר של חברת המחקר HCD מה-19 בפברואר, שנערך בקרב 1,091 אנשים שצפו בהתנצלותו של שחקן הגולף. 31% מתוך הנשאלים הודו שתפיסתם את וודס השתפרה, 17% אמרו שהיא הוחמרה, ודעתם של 52% לא השתנתה.