ספורט בצהריים: מי הכדורגלן עם משכורת של אינסטלאטור?
וגם: בגרמניה ייבנה אצטדיון זמני כדי שיוכלו לצפות במשחקי מונדיאל 2010 באווירת כדורגל "כמו שצריך"; ליברפול החתימה שחקן לשנה הבאה; סאות'המפטון תמכור לאוהדים חולצות בלי ספונסר; ספורטפייב נכנסת לשוק האמריקאי ועוד
דיוויד סאליבן, הבעלים של ווסטהאם, גילה כי החתמתו בהשאלה של חלוץ נבחרת מצרים מידו היא "אחת מהמדהימות בכל הזמנים". הסיבה לכך היא שמידו, חלוץ השייך למידלסברו מליגת המשנה, החליט לוותר על רוב המשכורת (כ-30 אלף ליש"ט בשבוע) כדי לחתום בווסטהאם ולהרוויח 1,000 ליש"ט בשבוע בחצי השנה הקרובה.
"הוא לא צריך את הכסף אבל הוא רוצה להוכיח משהו באנגליה אז הוא מוכן לקבל משכורת של אינסטלטור", אמר סאליבן. "מידו ילד עשיר אפילו שהוא רק בן 26".
ווסטהאם החתימה שלושה חלוצים בחלון העברות - בנוסף למידו החתימה הקבוצה גם את בני מקארתי, שיקבל 38 אלף ליש"ט בשבוע לשנתיים וחצי הבאות, ואת אילן, החלוץ הברזילאי.
רפא בניטס, מנג'ר ליברפול, כבר החל לעבוד לקראת העונה הבאה. היום (ד') נודע כי ליברפול החתימה לשלוש שנים את מילאן יובאנוביץ', חלוץ סטנדארד ליאז', שיעבור למדים האדומים בקיץ הקרוב.
חברת התעופה, Flybe החליטה לא להאריך את חוזה חסות החולצה עם סאות'המפטון. ההסכם, שמוערך ב-250 אלף ליש"ט בשנה, היה לארבע שנים. אלו לא בהכרח חדשות רעות למועדון. הקבוצה תחגוג את השנה ה-125 של המועדון מדרום אנגליה עם מכירת חולצות שחוגגות את מורשת המועדון ללא ספונסר חולצה עליהן.
בגרמניה הולכים לבנות אצטדיון זמני בברלין, בו כ-8,000 צופים יוכלו להתכנס ולצפות ביחד במשחקי נבחרת הכדורגל במונדיאל 2010. עלות "האצטדיון" שימוקם בברלין ויהיו בו מסכי ענק, עומדת על כ-1.5 מיליון יורו. "זה יהיה מקום עבור כל המשפחה, עם אוכל, מכירת חולצות, קונצרטים, ומעודדות", אמר המארגן של האצטדיון קרל היינץ מלר. "אווירת כדורגל כמו שצריך".
רוד איילנד איילנדרס, קבוצת ההוקי קרח, תבקר את סין ותקיים שם מחנה אימונים בתחילת העונה הבאה. האיילנדרס יבלו את זמנם בבייג'ינג אבל יגיעו גם לשנחאי.
ספורטפייב, סוכנות הספורט הגרמנית, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם התאחדות הכדורגל של ארה"ב. לפי ההסכם בשווי של כ-525 אלף דולר תשווק הסוכנות הגרמנית את הנבחרת האמריקאית בארה"ב ואירופה.
תעשיית הספונסרשיפ באירלנד תתכווץ ב-6% ב-2010. כך לפי סקר חברת Onside Sponsorship. תעשיית הספונסרשיפ האירית גדלה ב-2009 ב-2% ל-133 מיליון יורו (הרוב לספורט). לפי הסקר, 70% מהחברות מתכננות להוריד את מחירי הספונסרשיפ השנה.