ההתאחדות לכדורגל מכרה את הכרטיסים של הנבחרת לדיסקונט ו"לאן"
ההתאחדות הגיעה לסיכום על עסקה בהיקף של 22 מיליון שקל עם הבנק ומשרד הכרטיסים. כחלק מההסכם יהפוך דיסקונט לאחד מהספונסרים של הנבחרת. בנוסף, סוכנות UFA הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר במכרז על זכויות השידור של הנבחרת בחו"ל
ההתאחדות לכדורגל בישראל הגיעה לסיכום על עסקה בהיקף של 22 מיליון שקל עם בנק דיסקונט ומשרד הכרטיסים "לאן". כחלק מההסכם יהפוך דיסקונט לאחד מהספונסרים של הנבחרת. בנוסף, סוכנות UFA הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר במכרז על זכויות השידור של הנבחרת בחו"ל.
התאחדות
דיסקונט ולאן ישלמו להתאחדות כ-7 מיליון שקל עבור הכרטיסים למשחקי הבית בקמפיין. לזה יתווספו עוד כ-1.5 מיליון שקל עבור שלטי פרסום ומיתוג באצטדיון הלאומי. בנוסף, כחלק מהמכרז, ישקיעו דיסקונט ו"לאן" כ-2.5 מיליון שקל לקמפיין במיתוג ושיווק של הנבחרת.
בנק לאומי והדרן היו מעוניינים גם הם בחבילה אבל כאמור בסופו של דבר יובא לאישור מזכירות ההתאחדות מחר ההסכם עם דיסקונט ו"לאן".
כחלק מהסכם, ההתאחדות תשאיר כ-5,000 כרטיסים מתוך ה-40 אלף בידיה ואת חלקם תעביר לגופים איתה היא עובדת (שותפים, ספונסרים, הזמנות לשחקני עבר, עיריית רמת גן וכ').
הכרטיסים יימכרו על ידי "לאן" וגם יחולקו כחלק מפעילויות שיווקיות של המשרד ושותפיו.
תהליך מכרז נוסף שההתאחדות בדרכי סיום שלו הוא מכרז זכויות השידור בחו"ל למשחקי הנבחרת. סוכנות UFA הגרמנית הגישה הצעה טובה יותר מאשר סוכנות קנטארו בשווי של כ-33 מיליון שקל על שני הקמפיינים הבאים של הנבחרת. עד ה-24 בינואר חברת צ'רלטון, שמייצגת את סוכנות אינפורנט השוויצרית, תצטרך להשוות את ההצעה ולא תפסיד את הזכויות אותן החזיקה.
התהליכים האחרונים מבטיחים להתאחדות הכנסה של כ-50 מיליון שקל בארבע השנים הבאות. המשא ומתן על חסויות הנבחרת, בראשן על החסות הראשית (בשווי של יותר מ-2.5 מיליון שקל לקמפיין) מתנהל במקביל עם מספר חברות.