אדידס מקווה שהמונדיאל יעזור למכירות ב-2010
החברה הגרמנית מתכננת לצאת לקמפיין ענק לקראת הטורניר בדרום אפריקה
מונדיאל 2006
קבוצת אדידס דיווחה בדו"ח הרבעון השלישי של 2009 על מכירות של 3.2 מיליארד דולר, ירידה של 7% במכירות. הרווחים התפעולים ירדו ב-29%.
"זו הייתה שנת כלכלה קשה עבור המון חברות", אמר אנטוניו זיס, מנהל תחום הכדורגל של אדידס. "אנחנו רוצים להתמקד ב 2010. ההכנסות מהמונדיאל יכניסו סכומי שיא עבורנו, כמו ב-2006, וירחיבו את ההנהגה שלנו".
חברות הלבשת הספורט היריבות, נייקי ופומה, מתחרות עם אדידס על מתן החסויות לקבוצות ולשחקנים במונדיאל. ב-2008 דווח כי חברת נייקי שילמה 64 מיליון דולר לשנה תמורת החסות על נבחרת צרפת משנת 2011 עד שנת 2018, פי 4 מכפי שאדידס שילמה על אותה החסות בחוזה קודם.