מוחמד גאדיר ובירם כיאל יפרסמו את הייסנס במגזר הערבי
אקזיט אלקטרוניקס, יבואנית הייסנס בישראל גייסה לקמפיין במגזר הערבי את שני הכוכבים הערבים הישראלים העולים של מכבי חיפה – מוחמד גאדיר ובירם כיאל. עלות הקמפיין עומדת על 300 אלף שקל.
14:2605.11.09
אקזיט אלקטרוניקס, יבואנית הייסנס בישראל גייסה לקמפיין במגזר הערבי את שני הכוכבים הערבים הישראלים העולים של מכבי חיפה – מוחמד גאדיר ובירם כיאל. עלות הקמפיין, לפי אקזיט אלקטרוניקס, עומדת על 300 אלף שקל.
גאדיר וכיאל שיהיו פרזנטורים של הקמפיין מככבים בשנה
באקזיט רואים בגיוס הצמד כ"כמהלך אסטרטגי לחיזוק המודעות למוצרי החברה בקרב קהל זה המהווה נתח שוק משמעותי בענף".
הקמפיין יהיה תחת המסר של "חדשנות ואיכות טכנולוגית" ויעלה בסוף השבוע הקרוב באמצעות משרד הפרסום אל בוסתאני, בעיתונות בשפה הערבית, בערוצי הרדיו של המגזר ובשילוט חוצות לתקופה של חודשיים ימים.
הייסנס היא נותנת החסות הראשית של נבחרת ישראל. שיתוף הפעולה עם גאדיר וכיאל מגיע כחלק מהספונסרשיפ עם הנבחרת.