לפני לטביה במוקדמות המונדיאל: שחקני הנבחרת עושים קידום מכירות
חברת הייסנס, הספונסרית הראשית של נבחרת ישראל, חנכה אתמול את חנות הדגל שלה בהשקעה של 15 מיליון שקל. שחקני הנבחרת היו האטרקציה העיקרית באירוע
שחקני הנבחרת חתמו על כדורים ופוסטרים ושיחקו ב-Wii על מסכי הייסנס. בהתאחדות לכדורגל ובשותפת השיווק שלה, ספורטפייב, מייחסים חשיבות גדולה לאירועים מסוג אלה ולחיזוק הקשר עם הספונסרים. אחד מהשיקולים בבחירת תאריך ההשקה היה הסמיכות למשחק הנבחרת והעובדה ששחקנים המשחקים בחו"ל יוכלו להשתתף ולהעלות את הפרופיל התקשורתי של האירוע.
פחות משנה וחצי לאחר השקת מותג הייסנס בישראל, הייסנס מחזיק כיום בנתח שוק של כ-5% משוק המסכים הדקים, כאשר חלק גדול של החדירה לשוק מיוחסת לחשיפה סביב נבחרת ישראל.
יאיר שר מחברת ספורטפייב מסביר: "ההצלחה של הייסנס היא ההצלחה של ההתאחדות לכדורגל, ומראה את הערך בלהיות נותן חסות לנבחרת. כוכבי נבחרת ישראל מעלים את הפרופיל של אירועים מסוג אלה ומייצרים חשיפה תקשורתית שוות כסף. בדרך כלל ההתאחדות מקפידה על הנראות של המותג הייסנס במשחקי הנבחרת, ואתמול זה היה הפוך. בשיווק ספורט כיום מחליפים את המושג sponsorship ב-partnership ולכן אנחנו מרגישים שותפות עם הייסנס וההצלחה שלה".