FC יונייטד מציגה: שלם כמה שאתה יכול על המנוי
הקבוצה שהוקמה על ידי אוהדי מנצ'סטר יונייטד גייסה כבר 125 אלף ליש"ט מהיוזמה היצירתית
להקת רדיוהד מכרה את אלבומה "In Rainbows" בשיטת "שלם כפי יכולתך" - לפיה כל מעריץ של הלהקה יכול לרכוש את הדיסק באתר האינטרנט שלה במחיר שהוא עצמו קובע. המודל החדש שהציגה הלהקה מאוקספורד נחל הצלחה שיווקית גדולה ולפי הערכות גם הצלחה מסחרית. כעת, המודל הזה מגיע גם לכדורגל.
FC יונייטד, קבוצת הכדורגל שאוהדי מנצ'סטר יונייטד הקימו ומשחקת כעת בליגה השישית בחשיבותה באנגליה, גייסה כבר 125 אלף ליש"ט בשיטת מכירת הכרטיסים הנ"ל. באמצעות השיטה שהגתה רדיוהד מכרה FC יונייטד כבר יותר מ-1,000 מנויים לעונה הקרובה, ובכך חצתה את השיא שלה בתחום זה שנרשם בעונה החולפת.
אנדי וולש, הג'נרל מנג'ר של FC יונייטד כינה את השיטה השיווקית כהצלחה.
גם יוצרי משחק המחשב Championship Manager ישווקו את יצירתם בשיטה דומה: מהיום ועד ה-11 בספטמבר יימכר המשחק במחיר התחלתי של פני אחד בלבד ו-2.50 ליש"ט דמי ניהול.