ליברפול: מומחים ממליצים לקרלסברג לא להמשיך את החסות הראשית
קרלסברג, שמעניקה חסות ראשית לליברפול מאז 1992, עשויה לא לחדש את ההסכם בתום עונת 2009/10 כיוון שלפי מומחים הוא פוגע במותג הבירה
קרלסברג, מבשלת הבירה הדנית, עשויה לא לחדש את החסות עם ליברפול כיוון שמומחי שיווק טוענים כי הזדהות כה ארוכה עם מועדון אחד עשויה לפגוע במותג.
קרלסברג היא נותנת החסות הראשית של ליברפול מ-1992 וההסכם הנוכחי - בשווי של כ-7 מיליון ליש"ט - מסתיים בסוף העונה הנוכחית.
"נגיע למסקנות אבל לא השנה", אמר מנכ"ל קרלסברג, יורגן בוהל ראסמוסן. "בכל משא ומתן לכל דבר יש מחיר ואנחנו צריכים לבדוק את האלטרנטיבות שלנו".
לדברי סטפן סיזמאנסקי, מומחה לעסקי ספורט באוניברסיטת קאס שבלונדון: "להיות מזוהה בתור מותג עם קבוצת כדורגל אחת לאורך זמן לא דבר טוב. אתה עשוי להרחיק אוהדים של קבוצות אחרות".
קרלסברג מתחה בעבר ביקורת על התנהלות הבעלים של ליברפול, טום היקס וג'ורג' ג'ילט.