לברון ג'יימס ונייקי יוצאים לסיבוב עולמי
קינג ג'יימס יקיף שלוש יבשות במשך חודשיים כדי לקדם את הנעל החדשה שלו וסרט התעודה שעוקב אחר התבגרותו כשחקן וכאיש עסקים
נייקי הודיעה שתעניק חסות לסיבוב עולמי בהשתתפותו של ה-MVP של ליגת הכדורסל של צפון אמריקה, לברון ג'יימס. המסע יקיף 3 יבשות במשך חודשיים.
הסיבוב העולמי יתמקד בהעצמת בני נוער, שירות קהילתי, פעילויות כדורסל וחדשנות באמצעות הצגת הנעל החדשה - נייקי אייר מקס לברון
הסיבוב העולמי של ג'יימס יפעל במקביל לסיבוב קידום המכירות לסרט "יותר מרק משחק" (More Than a Game) שעוקב אחר התבגרותו של ג'יימס מחוץ למגרש ובתוכו עם חבריו לקבוצת הכדורסל בתיכון באוהיו.
חברת ההפקה ליונסגייט צפויה להציג את הסרט בבתי הקולנוע ב-2 באוקטובר, ובמהדורה מוגבלת יותר בשבועות שלאחר מכן.
נייקי תציג את הנעל הבאה הקרויה על שמו של ג'יימס, אייר מקס לברון השביעי, מעט לפני היציאה לסיבוב העולמי שיחל בשיקגו ב-11 באוגוסט. משיקגו יעבור המסע לוושינגטון ולעיר הולדתו של ג'יימס, אקרון באוהיו, ומשם יטוסו לסין, שם יעברו בבייג'ינג, שניאנג ושנגחאי, ולפריס ולונדון, לקינוח ישוב המסע לארצות הברית לניו יורק וללוס אנג'לס.
"הגשמת חלומות דרך עבודה קשה"
"הסרט יאפשר לילדים ברחבי העולם לגלות שהם יכולים להגשים את החלומות שלהם דרך עבודה קשה והתמדה, לא רק בכדורסל, אלא בכל מה שיבחרו לעשות בחיים", אומר לברון ג'יימס. "כולנו יכולים לתרום ולהשפיע במספר רב של דרכים, זהו מסר שאני מקווה להעביר דרך דוגמה אישית".
בכל עיר, נייק וג'יימס יקראו לצעירים לפעול כדי לשנות את החיים שלהם, דרך שיפור השכונה בה הם גרים. המטרה היא להפעיל את הצעירים כך שיפעלו למען הקהילה שלהם דרך ספורט ויצרו שינוי חיובי בחצר האחורית שלהם.
נעליים בעיצוב מקומי
בנוסף לעבודה הקהילתית, ג'יימס ישתתף בסדנאות בחסות נייקי, שאליהן יוזמנו התושבים המקומיים שאף יוכלו להיפגש עם השחקן המפורסם. המשתתפים יוכלו לשחק כדורסל, לשפר את כישורי הכדורסל וללמוד יותר על הנעליים החדשות של נייקי - Nike Pro Combat ו-SPARQ, הכול באווירה אינטראקטיבית.
כחלק מחגיגות הקהילה יוענקו לג'יימס בכל עיר זוג נעלי אייר מקס לברון יוקרתיות, שהעיצוב שלהם יתבצע על ידי אמן מקומי ויושפע מהעיר המארחת. נייקי משתפת פעולה עם עשרה אמנים, כל אחד מעיר אחרת במסע העולמי, כדי ליצור עיצובים מיוחדים לנעל.
בסופו של דבר יצטבר אוסף של עשרה זוגות שיימכרו במכירה פומבית לאחר סיום הסיבוב העולמי, ההכנסות יוקדשו ליוזמת השירות הקהילתי של ג'יימס. נייקי עודדה את האמנים שיציגו לג'יימס את היצירות שלהם, להקים לתחייה את התכונות המאפיינות של כל עיר על הנעל. מהדורת האמנים של הנעליים אמנם לא תימכר לקהל הרחב, אך נייק הודיעה כי תמכור בכל עיר 123 זוגות של המהדורה המוגבלת, כשכל זוג יציג ליד העקב תמונה מהסרט. בכל עיר תוצג תמונה אחרת.