בית"ר דורשת מיליון דולר על החסות הראשית
מחזיקת הגביע חתמה על חוזה חסות גדול עם חברת VIPO אבל חולצת המשחק של הקבוצה עדיין ללא ספונסר ראשי. "כרגע אין משא ומתן עם אף חברה, אבל אנחנו רוצים מיליון דולר", אמר גורם בקבוצה
בית"ר ירושלים בראשות איציק קורנפיין מתקרבת לתחילת העונה ועדיין אין ספונסרים שקופצים על הקבוצה.
הספונסרית הראשית, חברת "אלדן" שבבעלותו של איש העסקים האשקלוני, יוסי דהאן, החליטה שלא להמשיך העונה באותה המתכונת עם בית"ר ירושלים.
"אלדן" שילמה לבית"ר
השנה, בעקבות המשבר הכלכלי, החליט דהאן לרדת מהחסות הראשית של הקבוצה, מה שמותיר חור גדול בתקציב בית"ר ושטח פרסום ריק על חולצות השחקנים.
החדשות הטובות הן שחברת VIPO, המשווקת צעצועים, חתמה על חוזה חסות בסכום של כ-240 אלף דולר בעונה. VIPO תחליף את הפרסומת של "אופטיקה משקפיים" על גב חולצת המשחק. חברת האופטיקה הירושלמית שילמה סכום של כ-100 אלף דולר על הפרסומת בשנה שעברה, כך שמדובר בעלייה ניכרת בסכום.
"אנחנו מחפשים ספונסר ראשי למועדון שגם הלוגו שלו יופיע על חולצות השחקנים מקדימה", אמר היום גורם במחזיקת הגביע. "הספונסר יצטרך לשלם מיליון דולר לעונה. כרגע אין משא ומתן עם חברה ספציפית".
בנושא קשור, בבית"ר הודיעו אמש (שבת) בשעת לילה מאוחרת על הצטרפותו של גומא אגייאר להנהלת הקבוצה ועל כך שהספונסר היהודי הכניס נציג מטעמו לדירקטוריון הנהלת בית"ר. נציגו יהיה איש העסקים גריידון אוליבר, שידווח לאגייאר על הנעשה בקבוצה באופן שוטף.