מהיום אימרו: "טוטו-winner"
המועצה להסדר הימורים בספורט סיימה את תהליך המיתוג מחדש שלה והחליפה את שמה ל"טוטו-winner"
המועצה להסדר ההימורים בספורט סיימה את תהליך המיתוג מחדש שהוביל המנכ"ל החדש, עופר פרי. המועצה החליפה את שמה ל"טוטו-Winner", החליפה גם את הלוגו שלה והסיסמה שלה. המטרה המוצהרת של "טוטו-ווינר" היא להפוך את המועצה לגוף עסקי, תחרותי ואטרקטיבי.
מנכ"ל המועצה, עופר פרי, מסר בהודעה לתקשורת: "מטרת מהלך המיתוג מחדש היא לייצג את עולם התוכן השלם בו עוסקת המועצה של משחקי ספורט חווייתיים, דינמיים וחדשניים. מטרת השינוי המיתוגי היא חיזוק מהות ונכסיות המותגים טוטו ו-Winner לצורך משיכת קהלים חדשים והעמקת הקשר עם הלקוחות הקיימים. אנו מאמינים שהמהלך המיתוגי החדש יביא להגדלת הכנסות המועצה ומכאן להגדלת היקף התקציבים המופנים חזרה לטובת הציבור ולטובת מתקני הספורט הקהילתיים בארץ".
"טוטו-winner" ערך את מסע המיתוג מחדש עם משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. השם הרשמי של המועצה ישמר רק בצורה מינורית.
בנוסף, הטוטו-winner אימצה מחדש את הסיסמה "מלא טוטו-מלא כסף", שליוותה את פעילותה לפני כשני עשורים (מאז מערכון "הגששים"). זאת, בגלל שהוכח על בסיס מחקרים כי כוחה של הסיסמה מבטא את נכסיותו ומהותו של המשחק.
השינוי המיתוגי הקודם נעשה במועצה לפני כ-20 שנה, כשהמועצה הציעה אז רק את משחק הטוטו.
עופר פרי מציין, כי "המיתוג מחדש מהווה נדבך חשוב במהפך השיווקי והטכנולוגי, שהמועצה עוברת, והוא יוצר מעטפת התומכת ומחזקת את הפעילות השיווקית".
במהלך החודשים הקרובים יקים טוטו-Winner, בין השאר, מועדון לקוחות ותוכנית מינויים, יפרוס רשת טלוויזיה ב-1,600 תחנות המכירה להעברת תכנים ומסרים שיווקיים, יבנה מערכת משחקים בטלפון ממוקדת לקוח, יפעיל אתר אינטרנט חדש ואטרקטיבי ויעצב מחדש את התחנות, כדי להפכן לרשת קמעונאית מהגדולות בארץ.
טוטו-Winner פועל בקרב הגורמים הממשלתיים לקבלת היתר להימורים על מירוצי סוסים ומכוניות ושימוש בפלטפורמות מתקדמות כמו הימורים חיים בטלוויזיה ובסלולר.
"משחקים חדשים אלה יהוו מנוף לפיתוחה העסקי של המועצה בשנים הבאות ויבטיחו לספורט הישראלי משענת כלכלית איתנה", מסר פרי.