אוהיו סטייס מכרה את זכויות השיווק והמדיה ל-IMG עבור 110 מיליון דולר
ההסכם בין סוכנות הספורט ל"באקייז" הוא ל-10 שנים ויאפשר ל-IMG למכור את זכויות השידור של הקולג' ולקבל כספים מחסויות והסכמי ספונסרשיפ
אוניברסיטת אוהיו סטייט מכרה את זכויות המדיה והשיווק שלה לסוכנות IMG תמורת 110 מיליון דולר, ל-10 שנים.
מדובר בהסכם הגדול ביותר פר שנה של אוניברסיטה על זכויות מדיה.11 מיליון הדולרים שיקבלו ה"באקייז" בשנה הם יותר ממה ש-IMG משלמת לקולג' פלורידה (10 מיליון
ב-17 החודשים האחרונים התחייבה IMG לשלם יותר מ-700 מיליון דולר עבור זכויות המדיה והשיווק של קולג'ים ברחבי ארצות הברית.
סוכנות IMG תקבל מאוהיו סטייט את הזכות למכור את זכויות השידור של כל ענפי הספורט של הקולג' בטלוויזיה המקומית וברדיו המקומי - וגם את זכויות השידור עבור אירועים שהקולג' מארח. גם הזכויות על מכירת החסויות והסכמי הספונסרשיפ של הקולג' יהיו כעת בבעלותה.
"אנחנו מאמינים בכוח השוק של הקולג'", אמר פט באטל, סגן נשיא בכיר ב-IMG ל"ספורטס ביזנס ג'ורנל".
חמשת הסכמי מכירת זכויות המדיה והשיווק (של הקולג'ים) הגדולים ביותר הם:
1. נברסקה עם IMG
112.5 מיליון דולר ל-13 שנים
2. אוהיו סטייט עם IMG
110 מיליון דולר ל-10 שנים
3. פלורידה עם IMG וסאן ספורטס
100 מיליון דולר ל-10 שנים
4. נורת' קרוליינה עם לירפילד ספורטס
97.5 מיליון דולר ל-13 שנים
5. טקסס עם IMG
94 מיליון דולר ל-10 שנים